904 turbiini.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja duster73, 22.2.2004.

  1. duster73

    duster73 Gearhead

    Eli sellasen tarviis,jos jollain ois myydä ehjä sellainen.tarjotkaahan!oma pitää melkosen helinän,on sisuskalut vähän irti...mut oliko niis jotain eroja,mitä pitää ottaa huomioon?

    dust.73@dnainternet.net

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: duster73 2004-02-22 23:24 ]</font>
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Onhan niissä pikkueroja. Merkittävimmät on, että 360 koneen turbiinissa on siinä edessä joko yks tai kaks tasapainotus punttia joita käytetään vain 360 koneen kanssa. Jos menee muuhun, niin ne pitää raapasta pois ja vastaavasti pitää 360 koneisessa huolehtia, että noi tasapainot on. Toinen merkittävä tekijä on, onko loota lukkoturbiinilla vai ilman. Lukollisen lootan pääakselissa on 26 rihlaa ja lukottomassa 27 rihlaa. Jos oikeen väkivin änkee, niin ton lukottoman turbiinin saa kyllä tungettua lukolliseen lootaan; on nähty. Jos se turbiini helisee tyhjänä irti ollessaan ravistettessa, niin ei toi välttämättä rikki ole. Luulis noita vakioturbiineja löytyvän suht helposti.
     
  3. outroadrebels

    outroadrebels Gearhead

    staattorihan siellä vaan helisee...eikös se ole vähän niinkuin irtonainen kun turbiini on tyhjillään....
     

Kerro tästä muillekin!