-91 f350 7,3td 4X4

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja freak, 5.3.2014.

  1. freak

    freak Gearhead

    sitä mä oon tässä pähkäilly mut kyllä siltä tuntuu et lohkot kävis aika kuumana...vesi syylärissä tosin ei oo mitään normaalia lämpimänpää ja puhaltaa lämmintä??.Mittari on joskus vaihdettu tollaseen perus tarvike fahrenheit mittariin mitä on kaikissa jenkeissä
     
  2. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    No hommaa jostain semmonen mittari, ei paljoo maksa ja tosi kätevä. Siitä kannen päästä, lohkon ja kannen rajamailta mittailet kaikessa rauhassa.

    Näitä on niin monet sössitty puupäiden (et sinä koska olet hakemassa tietoa) toimesta vituksi aivan pikkuvikojen takia. Ikuinen kone muuten.

    EDIT, tommonen ohje on tehtaan kirjassa, ylempi siis OK alempi EI. Erohan on suht huomaamaton. Sitten oli jotain huomattavasti pidempiäkin malleja mitkä ei pelaa nekään.

    [​IMG]
     
  3. freak

    freak Gearhead

    täytyy kävästä huomenna motonetissa hakemassa mittari ja toivoa et kaikki on kunnossa...toivotaan et ei nyt ois mitään ihmeellistä remppaa tiedossa kun ei oikeen ois aikaa ropailla autoa ku mopot pitäis saada nippuun.....
     
  4. pimeroolis

    pimeroolis 3rd gear

    Morjens. Jospa ois jotakiin tälläist kysessä https://www.youtube.com/watch?v=8EuQ6f8rgT4 Tässä ois Billil hyviä neuvojä https://www.youtube.com/watch?v=lb3bh96FVB8
     
  5. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Kaikki on mahdollista, tosin aiheen autossa on edessä lehtijouset ja suora dana 60, eli aika erilainen setuppi kuin videossa.

    Kiinnostais kyllä kuulla mikä sitä vitutti, jos oli vaikka jo selvinnyt?
     
  6. freak

    freak Gearhead

    ei oo selvinny hypytys eikä lämpöjen nousu mut ei oo kyllä tullu tutkittuakaan sen enempää, termarin kaivoin pois jo ajat sitten ja näytti kyllä ihan vääränlaiselta,no löin nippuun ilman termaria ja piti lähtee koittaa niin eikös se laskenut alleen siitä termostaatinkupista....sen jälkeen auto seissyt ja olen koittanu saada inspiraatiota kaivaa taas auki ja tehdä uus tiiviste mut toistaseks ei oo tapahtunu mitään...mites korkeella se normaalisti huitelee lämpö noissa vehkeissä?
     
  7. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    90 asteen pintaan ne on olleet. Itse tykkään mitata syyläristä siitä kohtaa mihin ylävesiletku tulee. Helppo kohta, ja en näkis että virhettäkään paljon tulee koska kumiletku eristää itsessään, kiertoa on riittävästi ja letku ei mitenkään erityisen pitkä.

    Rahdataan se kanadaan, ostan pois :rotfl: Tarjouksia rahdin järkkäämisestä otetaan vastaan. :D

    Ps oliks tää muuten manuaali vai tomaattiauto?
     
  8. freak

    freak Gearhead

    tomaattihan tää on,ei nyt ihan vielä lähdetä rahtaamaan sitä takas kun on kerran pois päässy:) ja nyt sain ittestäni sen verran irti että kävin sen vuodon tukkimassa ja niputin ilman termostaattia,sen verran kerkisin käyttämään että selvis ainakin se et vesi kiertää nyt ja huomenna pitää yrittää ehtii mennä ottamaan koe ajot ja toivoo et kaikki pelaa...
     
  9. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Tommosia lukemia oli tänään tosta kannen päästä mitattuna, sattu mittari käteen kun oli auto hörskyttänyt pihalla tyhjää kolme varttia akkuja ladaten. Muutekin hyvä joskus noita tarkistella.

    [​IMG]



    Ja tämä tunnelmakuvahan ei liity mihinkään millään tavalla, mutta tuohon tuli vaihdettua tänään takapyörän stefa ja jarrukamoja, toinen puoli pitäs vielä jaksaa tehä...toivottavasti jarrukengitys riittää sinne.
    [​IMG]
     
  10. dallas

    dallas Gearhead

    hypytys ja jumputus voi muuten johtua siitäkin että jossain on väljä nivel tai pusla.monesti se alkaa monttuun tai uraan ajettaessa eikä poistu ennekuin pysäyttää kokonaan.kaverilla oli just sama ongelma bemarissa ja mulla oli 300C:ssä.
    molemmista paljastui syyksi väljä alatukivarren pusla.
     

Kerro tästä muillekin!