-96 Buick Roadmaster

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja DJ_Japeli, 31.7.2014.

  1. DJ_Japeli

    DJ_Japeli 1st gear

    Tollasta olen nyt jo hyvän aikaa ettiny itelleni ja ulkomailta yhden varteenotettavan löysin. Siinä on vaan yks juttu... Myyntikuvassa moottorin lämpömittari näytti olevan karvan vajaa punarajalta. Myyjä väittää kivenkovaa, että kone ei kuumene. Kuulin villin tornihuhun, jossa auton kun sammuttaa niin mittarit saattaa pompahtaa omituisiin asentoihin. Pitääkö tollanen paikkansa? Näissähän ei ilmeisesti juurikaan ole ollut ongelmia ylikuumenemisen kanssa vaan ongelmat on pikemminkin ollut päinvastaisia :D
     
  2. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    On ne viisarit mun mielestä joskus tehny tollasta, mut äsken kokeilin tallin pihalla niin ei viisarit sekoillu mitään.

    ehkä jos kuuman auton sammuttaa ja sit laittaa virrat päälle parin minsan päästä, niin saa neulan punarajalle ja käynnistäessä tippuu normaaliin.
     
  3. dean66

    dean66 Gearhead

    Ei minulla ainakaan pomppaa mittari minnekään punaiselle missään tilanteessa.

    Puolisen vuotta nyt ollut käytössä kyseinen pitkäkatto ja kuumenemista ei ole todellakaan tapahtunut =)

    Eikö kotimaasta löydy kunnollisia vaihtoehtoja?
     
  4. DJ_Japeli

    DJ_Japeli 1st gear

    Eipä sitä tarjontaa ole jonoksi asti oikeen missään...
     
  5. dean66

    dean66 Gearhead

    Taisin pienesti huijata.. Kun starttaa, niin mittari kimpoaa startin pyörimisen ajaksi tappiin. En kylläymmärrä, miten siinä vaiheessa ehtii kuvan ottaa..

    Laitoin sulle yv.

    Huomenna olen todnäk linnacruisingissa. Tule potkimaan renkaita:)
     
  6. SpW66

    SpW66 Gearhead

    Vois kai tuosta omastakin luopua...
     
  7. DJ_Japeli

    DJ_Japeli 1st gear

    Tsekkaa viestilaatikkosi. Laitoin sulle viestiä.
     
  8. timant

    timant 2nd gear

  9. DJ_Japeli

    DJ_Japeli 1st gear

Kerro tästä muillekin!