9th Big Wheels 16.-18.7.2010

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja USA Car Club ry, 28.4.2010.

  1. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Huh hellettä.....

    Alkaa vähän pelottaa nää kelit, kun tapahtumaan on sentään vielä pari viikkoa aikaa, toivottavasti keli pysyy suosiollisena vielä pari viikkoa......

    P-ryhmä tulee paikalle perinteisesti jo perjantaina ja tikkana aamulla tapahtuma-alueella 8)
     
  2. 69

    69 Gearhead

    GeeTeellä tullaan :D
     
  3. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    No siinähän se näppärästi järjestyi :)
    Koetetaan tulla jos kelit ym. seikat sallii.
     
  4. Windsor

    Windsor Gearhead

    Taitaa oma Forward look jäähä talliin, vuotaa koneesta niin paljo öljyä, ettei taida kehata lähteä sitä levittelemään pitkin suomen teitä.
     
  5. vespa68

    vespa68 Gearhead

    Se on ihan hyvä aika.
     
  6. Mizuz

    Mizuz Gearhead

    Lainattu toisaalta:
    Täällä nauhat ripustettu jo molempiin harrasteisiin.
    Hiljainen hetki tuskin tulee toimimaan vaikka siitä miten kuuluteltaisiin.. se ei vaan toimi tuossa massassa luultavimmin :(
    Toisaalta, olisiko hullumpi idea tuo tööttäileminen..? Itse kannatan sitä.. ja siitähän voisi kuuluttaa jo päivän mittaan että näin tehtäis.. Samaten ehkäpä tuosta surunauhasta?
    Toimitsijoille ehkäpä mustaa eristysteippiä pari rullaa mukaan niin siitä sais hätätapauksena niille joilla ei ole, mutta haluavat asianomaisia muistaa..?
     
  7. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Katsotaan nyt mitä muuallapäin Suomea suunnitellaan. Ehkäpä cruising Porvoossa olisi parempi paikka yleiseen muistamiseen, kun uhritkin ilmeisesti ko. tapahtumassa aktiivisemmin vierailivat.

    Annetaan pallo suosiolla porvoolaisille, loviisalaisille ja askolalaisille.
    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=193668

    Toki jos yleinen mielipide puoltaa jonkinlaisen muistamisen toteutusta myös Big Wheelsin yhteydessä niin toki sellainen voidaan järjestää mustien antenninauhojen lisäksi. Tööttääminen yhden kerran voisi toimia, mutta toisaalta sitä kun ei yhtään tiedä millainen mökä siitä syntyy ja onko yleisön kuuloelimet vaarassa.
     
  8. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    [​IMG]

    Ainakin tällä hetkellä Foreca lupaa ihan kivaa säätä Pieksämäelle. Tosin jos toi +33 ennuste pitää paikkansa niin mahtaa olla kuumat paikat =)
     
  9. Jabatus

    Jabatus Gearhead

    Pakko siis pitää huolta nestetankkauksesta :D
     
  10. Polara

    Polara Gearhead

    Ei tarvihe ainakaan yöpaikasta huolehtia enää. Kun yölläkin on 18 astetta, niin ihan sama missä pötköttää ;)
    Harmittavasti sattuu taas syntymäpäivä just lauantaille... Joutuu ehkä juhlistamaan.
     
  11. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Kosteus näyttäisi kasvavan iltaa kohden - hyvä niin, jottei ole liikaa nesteytystä päivätapahtuman aikana =)
     
  12. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Kyllä tänävuonna tullaan kattelemaan tuttuja paikkoja.
    Lämmin ei luita riko.
    2007 olikin sitten aivan jotain muuta kuin lämmintä ja sateetonta.
     
  13. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Hitsi vieköön, Nippeli-Teppo vielä puuttuu! Joku tossa aiemmin keväällä totesi, että harrasteautoalan tapahtuma on saavuttanut tietyn merkittävän statuksen, jos se täyttää kolme tärkeää ehtoa: Paikalla on Mopoilija kuvaamassa, Nippeli-Teppo myymässä nippeleitä ja metrilakukauppias :rotfl:
     
  14. Juppee

    Juppee Gearhead


    Terveisiä Alastarolta...

    Elikkäs OL540 moottori irtisanoutui Natikoissa, ja näin ollen Kalajoen SM jää luonnolisesti väliin :-?
    Edellä mainitun johdosta on ajatusmaailma kääntynyt vahvasti Big Wheelsin suuntaan ja jos vielä FL.miittiä pukkaa samalle tontille, niin asiahan alkaa olla harvinaisen selvä..
    Kertokaas nyt sitten ensikertalaiselle, että koska pitää olla paikalla ja missä ettei olennaista missaa? Ja jos toi FL Meet on totta eikä tarua, niin yhteyshenkilö (tai kokoontumispaikka)?

    -jupe-
     
  15. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    onkos tuonne lähdös Nokialta/Tampereelta perjantaina väkeä? Täältä lähdös yks pirssi perjantaina töiden jälkeen....illalla.
    Vois yhteismatkaa ajatella...
     
  16. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    En itse oikein taida viittiä olla yhteyshenklilönä kun on vielä epävarmaa pääsenkö edes tuolla Sotolla paikalle.

    Olisko Heikki...ja paikkana biitsiparkki lähellä hotelli Savonsolmua?
     
  17. flanagan

    flanagan Gearhead

    Täältäkin yritetään parhaan mukaan tulla Big Wheelsiin ja täydentämään Forward look riviä. Omalla autolla en olekaan käynyt sitten vuoden 2006!
     
  18. harri60

    harri60 Gearhead

    Luulin jo, että olisit hukaannu Crysyn, kun ei ole näkynyt liikenteessä :D
     
  19. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Varmaankaan sen kummempaa kokoontumista tai omaa ohjelmaa ei ole resursseja järkätä, mutta jos ohjattaisiin sitten FL-autot samaan riviin siihen biitsiä vasten - ja toki paraatiin sitten peräkkäin. Koska ihan kaikki toimitsijat ei ole käveleviä autokirjoja, niin sisään ajettaessa lipunmyynnin jälkeen kannattaa liikenteenohjaajalle kertoa että auto on Forward Look niin eiköhän sitä sitten ohjaudu oikeaan rivistöön.

    Aiempina vuosina tapahtuman FL-saldo on ollut 3-10 auton välillä. Oma '57 ei mitenkään ennätä tuonne täksi kesäksi, mutta hengessä olen mukana... Mä voin järkätä paikan alueelta ja hommata jonkun aiheeseen sopivan kyltin siihen viereen, mutta yhteyshenkilöksi musta ei ole kun olen jo koko hässäkän yhteyshenkilö ja kokemuksesta muistelen, että päivä kuluu enemmän tai vähemmän juostessa. Toki parkkitilan varaamisen kannalta voisi nakata vaikkapa YV:llä meikäläistä jos FL-kalustolla on saapumassa.

    Jos näyttää että enemmänkin autoja on tulossa niin kiva idea voisi olla ottaa joku telttakatos vaikka mukaan auringon-/sateensuojaksi ja jokunen tuoli. Näitäkään mä en voi varmaksi luvata, kun oma puutarhakalusto on jo buukattuna Big Wheelsin eri pisteisiin..
     
  20. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Mä oon siinä portin jälkeen perinteisesti ekana parkkipirkkona, eli se ruma partanen jätkä :D

    Kertokaa vaan mulle niin eiköhän sana siitä mee etiäpäin.
    Suurin osa noista P ohjaajista tietää enmmän tai vähemmän mikä kukin on, mutta pidetään sovittuna tuo FL salasana, niin sillä sitten löytää perille. Eli mä pidän huolen, että muutkin pirkot tietää taikasanan voiman.

    Ja sitten Restauranta päiville 8)
     

Kerro tästä muillekin!