A-body jenkeistä ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Mano, 3.3.2005.

  1. kinde

    kinde Gearhead

    Taidat oikeasti kaipailla 67 2D Valianttia aikojen takaa :rotfl:
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kyllä!
    67 oli mulla tosin vain vähän aikaa, 68 2d tolppa oli vähän pitempään. Sen taru loppu lahdentien kaiteeseen. Noi siis Valiantteja. Eka autoni oli 4d ja 4speed Dart. Dartteja ei täällä juuri 2 ovisina tolppina vilise, ja toi oli ihan pakko ostaa. Paluu juurille tai jotain? Tarviiks tätä selitellä, kun en edes osaa. Kyllä te tajuutte, tai sitten ette?
    Toi 67 mistä näköjään tiedät oli V8 ja 4 speed. Mistä tiedät tai muistat? Kerro heti! Mun visiot saattaa kuulostaa siltä että oisin sieniä vetäny, mutta en ole enkä vedä. Pari lähipiirin kaveria just tänään ihmetteli miks rupeen jotain "vain" Darttia duunaa ku Chargerikin on? Siinäpä se. Jos et tajuu, ei sun tarviikkaa, mut jos tajuut, ei mun tarvii selitellä. Käkö & comp tajuu ton mut tajuuks sinä ja tunnetaanko? Sun nimim ei ainakaan sano mu lle miid. No moikataan ku tavataan.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Taas alkaa kapina58:lla pullo tyhjenee kun teksti alkaa olla tollasta. Hauska katsoa eri nimimerkkien kirjoitustyylejä, heijastaa aika paljon vallitsevia mielialoja :)
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Taitaa olla jo toinen pullo -siis olutta- menossa. Enempää ei tänää uppookaa ja jää top hatkin väliin. Ei sieniä mut viel nii heikos kunnos täs taudis ettei jaksa. Mielialavaihtelut? En tunnusta. Ehkä vähä, mut ei merkittävästi. Heh, mun vaimo on punapää ja tiedän kyllä mitä mieliala vaihtelut on.. Kysy punapäältä jotain ja kysy 5sek jälkeen uudestaan nii johan on mieli muuttunnu. :rotfl:
     
  5. kinde

    kinde Gearhead

    Joopajoo, siitäpä tiedän ton kaiteella muotoillun kun kävin sen raadon hakemassa muistaakseni hertsikan laanilta silloin joskus..
    Otin talteen ovet ja kyljet.
    Samat kuviot, hankin 68 4d aihion Dartin (aika huono) ja ajattelin aikani kuluksi, mitä ei juuri ole, alkaa yhdistelee eri osia. Lopputulos jotain 68 2D 383 727 83/4 sin/sin . 8)
    Et sellasta, moikataan vaan.
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    No ny rupee muisti pätkittäin palautuu.. Ollaa jtn yv viesteilty, ja ens keskiviikkona mun vojaakkeri menee 200.000km huoltoon ja sen jälkeen saat taas yv. Se lahdentien kaiteet oli aika rankka juttu ja tulen sen muistamaan aina. BMW kuski pyyhkäs 5m kaidetta ja meni kuski lunastukseen autuaimmille autobaanoille. Me saatiin edes takas pyyhittyä yhteensä 17m kaidetta paskaks ennen ku auto pysähty edes takas heilumisen jälkeen ja me jouduttiin korvaamaan yht 22m kaidetta. Niin, jouduttiin itse korvaamaan ku vakuutuksia ei ollu ja käry kävi siinäkin että autossa oli laina kilvet. Samanlaisesta 2d tolppa Valiantista muuten. No se niistä Valluista, takas org topi "kannattaako tuoda"?
    KYLLÄ!
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ..ambulanssi kuski ihmetteli meitä sairaalaan viedessä miten me ollaan vielä hengissä? Hän ilmeisesti nähnyt muitakin pahoja mällejä ja niistä ei hengissä kukaan selvinny. Se oli terve peltinen koppa ja muistatko pelkääjän oven? Mä paiskaiduin sitä vasten ja ovi meni aika banaanille mutta pysy kiinni ja me sisällä. Vastaavassa kärrynpyörässä kaverin Novassa ne lensi ulos ovien kanssa. Onneksi kevät hankeen. Kyllä terve peltinen A koppa on uskomattoman turvallinen auto. Mul oli kuvia hertsikan pihalta siitä raadosta, mutta ei ole enää. Et sinä satttumalta ottanu kuvia siitä raadosta silloin?
     
  8. kinde

    kinde Gearhead

    Onneksi oli Jenkkipeli millä otti kosketuksia muuten vois olla bemun vieressä, näistä jorinoista voi vaan oppia.Kuvia ei tullut silloin otettua.Palataan kuvioihin kun saat Dartin Suomeen , tulisin mielellään sitä rauhassa ihmettelemään.
    Samaa mieltä, autoja kannattaa tuoda, jäähän minulle enemmän Suomi-autoja :rotfl:
     
  9. signet

    signet Gearhead

    Samaa mieltä, autoja kannattaa tuoda, jäähän minulle enemmän Suomi-autoja :rotfl:[/quote]
    nii ja mulle... 8)
     
  10. caballista

    caballista 1st gear

    Loistavasti määritelty auto.
     
  11. 440

    440 Gearhead

    Kinde mulla olisi sulle 2d oviaihiot hae pois hintaan P.0405052061 Jappe
     
  12. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Paljohan noita '67 kaksovitolppia on oikeen ollut, kun niitä on ollut yhellä + toisella. Muistelen niitä aiankin jokusen menneen polisseille Tarvaj'ärven poliisiautokampanjassa. Mun eka "nimi papereissa" jenkki oli '67 2d tolppa vallu, kutonen ja ratikarahka. Ne korvattiin318:sta poratulla 340:llä ja lattiamanuaalilla ja ajan hengen mukaan konepellille lätkästiin joku scooppi sekä katolle luonnollisesti finlandia kattoikkuna, väri oli sellanen viininpunanen/pronssi. Sisustassa oli Volkkarin etupenkit ja joku beessi plyysiverhous. Meni sitten aikanaan BreViriin vaihtoon jossain hiton hyvässä diilissä josta ei ainakaan mulle jäänyt käteen kun yks paperiton '72 carina. Voutilan autotalossa oli 80-luvun lopulla kaks lootamallista tolppavalluakin kaupan samaan aikaan, yks '67 ja toinen tais olla '68. '68 oli perinteinen /6&rattikarahka, sininen, mutta '67 oli orkkiskunnossa oleva musta, oiskohan ollut peräti signetti? Ainakin oli lokauojan kaarilistaa, ovenkarmilistaa ym. Ihan orkkiskunnossa pikkasen kulahtaneena, 318, levyt edessä, ohjaus+ jarrutehostimet ja nelilovinen manuaali. Ehkä ainoo auto jonka ostamatta jättäminen on harmittanut.
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tänään tuli ja tossa se on pihassa. Lisää tekstiä ja kuviakin kun tietsikka lakkaa sikailemasta

    Niin ja joko nyt pääsen teidän kerhoon kun Cudalla ja Chargerilla en päässyt? :eek:
     
  14. Muki

    Muki Gearhead

  15. Käkö

    Käkö Gearhead

    Nojuu, nyt pääset kerhoon... :D

    Ja siitä Dartista, se on HIENO!
     
  16. Henski

    Henski 1st gear

    Hieno on, todellakin!
     
  17. JJ

    JJ Gearhead

    Hieno on peli.Kyllähän toikin olis pitäny tullitta saada,lähestulkoon orkkiskuosi.
     
  18. Kieku

    Kieku 1st gear

    Onnea Rebel58 :lol:

    Todella hieno ja tuun hämmästelemään lähempää tuota autoa, jos sopii :)

    Scoopit ja kaikki....... :lol:
     
  19. Mano

    Mano 1st gear

    Saamari....... :eek: :eek: :eek: :eek:
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kiitos kiitos, mutta ei se oikeasti ole noin hieno. Valokuvat (ja minä) kusettavat aina. Täysin tyytyväinen olen kuitenkin. Hyvä aihio.
    Kyllä sä Kieku saat sitä pällistellä ja ajaa kanssa. Siihen se on tehty. Sun Käkösi sitä vähän ajoikin, mutta ei ollu vielä ihan sinut sen kanssa. On se kuulemma manuaalia ajanut. Tällä nokalla se vaatii vähän rundia ja sit hiljaa kytkintä ni ei ravista ja se on helppo ajaa sillai. Tai kaasu pohjaan ja kytkin ylös, se on kivaa ja suddaa viielä kolmosella, mut sillai ei ajeta keskustan ruuhkassa.
    Kinde ja Signet ja muutkin millä rojua nurkissa. Täs on pientä puutetta ja olen muutamilta kyselly, mut ei löydy eli siis seuraavia osia oisin vailla..

    -Dartin kilometri näytöllä oleva nopeusmittari.
    -Lämppäri on ja toimii, mut puuttuu kojelaudan alle tuulilasin suuttimille tulevat letkut ja vaijereistakin taitaa joku puuttua.
    Pissapojan säiliö on, mutta letkut ja suuttimet puuttuu.
    -Töötit puuttuu (beep beep, ei tarvii olla maantiekiitäjästä)
    Aspenista ei käy, se käytiin Lappalaisella toteamassa.
    Ja jotain muutakin pientä puutetta on. Jos teillä varaosaraato tai palikkaa jemmassa niin yhteyksiä ja tuun hakee osat poikkee. Täs on uus edelbrock (carter) mut se ei sysää tarpeeks hyvin sillä. Laitoin tonne ostoilmoituksen 650 DP Holleysta. Ja 3.55 välitys vois vaihtua 3.23 ni ois maantiellä vähä hiljaisempi.
    Joo joo ja lisää juttuva tulee siitä mikä ollu ensi reaktio ja mitä jengi tullu juttelee tosta. Aika uskomatonta mutta nyt on kiire..
     

Kerro tästä muillekin!