A-bodyt liikenteessä!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja kinde, 31.1.2009.

  1. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    valsu kesti jo kaks reisua töihin saakka! (huimat 11 km siivu!) :lol:
    vähän on jäykkää toi käyntiin lähtö ja meneehän se kun veturi mutta kun vauhtiin pääsee, niin on varmast 70 lasissa! :lol:

    Naapurissa (veljen) oranssi a-keho myös liikenteessä ja siskolle periytynyttä mun vanhaa gt darttia työnneltin rankasti eilen remonttitallille joten se jopa ehkä tänä kesänä näkynee jälleen liikenteessä.
     
  2. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Yritetään yritetään.
     
  3. Käkö

    Käkö Gearhead

    Tänään oli harrasteparkissa eli american car shown parkkiksella ainakin neljä A-bodya, siis silloin kun kävin tarkastamassa parkkiksen, Valiantit 3, Dartit 1 eli Plymouthit johtaa 3-1... :rotfl:

    Tilanne olis vähän kaventunut mut joku älypää liikenteenohjaaja ohjas signet:in swingerillään johonkin saatanan parkkihalliin...

    Tämä Swingeri ei siis kelvannut harrasteparkkiin : http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+200 ... P_0595.jpg

    Ja tilaa oli parkissa kyllä...

    Mopoilijan laatukuvia mitä häpeämättömästi lainasin...
     
  4. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    A-body

    RAAKAN malliin... yritys kova saada vallu ajoon. A-833:n sain kuntoon ja vakavana tavoitteena savut huhtikuussa ja toukokuulle jo ajoon. jotta Nummisilta haetaan kohta kartaani ja kuunnellaan THE KONE.
     
  5. Käkö

    Käkö Gearhead

  6. MJF

    MJF Double Gearhead

    Oijoijoi, kyllä näyttää hyvälle :eek:
     
  7. jaketin

    jaketin Gearhead

    kivat perät :wink:
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    Perästä kuuluu... :rotfl:
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mutta Käkö! :soosoo: Eikö luiskakylki päässyt toimitsijoiden VIPparkkiin? No harrasteparkki ok. Jos Käkö sulle soppii niin lähiaikoina sinulle -ODn virallinen koeajaja ja kisaraporttien kirjoittaja- olisi tarjolla koeajo. Ja hey, älä luule että nyt pääsisit/joutuisit Buickkia ajamaan.
    Kyseessä paras A-ryhmä. Vm.1965. Slant (kuse hunajaa!) ja tiitysti 3man ratti karahkalla, aikas neitseellinen, vaikka ei virheetön. Mutta Käkö, se ei ole 4d. mutta sedan kuitenkin. 65 A MoPella aloitin autoilun, ja 65 A MoPella lopetan, vaikka en ole nyt lähdössä. Ei surun myötätuntoja, mutta ei myöskään aaltoja. Sain jatkoajan ja tukevasti hengissä.
    Toi ei ole vielä mun 65, mutta Käkö ymmärrät kun kavaei sen osti ja näytti mulle niin "herätti omistamisen haluja"
    Toi oli vapaa sitaatti Käköltä, jos te muutte ette sitä tienneet?
     
  10. MJF

    MJF Double Gearhead

    Näin pikkukaasuissa rupiaa harmittaan niin pirusti kun on tuo kuusvitonen puolikuntosena tuola ladossa. Pitäis olla ajossa :cry:
     
  11. Käkö

    Käkö Gearhead

    '65 A-bodyn koeajo käy mulle koska tahansa, tossa kuvassa vasemmalla oleva turun kilvissä oleva neliovinen laatuvaunu on mun... millä on tää talvi ajeltu...

    Valiantti on meillä Kiilakylki ja mun Dartti on Luiskahuuli notta korjaasin sun kirotusvihreet :rotfl:

    Kyl mä ajan, kaikkee muita paitti Kiekun autoja...
     
  12. kinde

    kinde Gearhead

    Käkön kiilassa on näköjään reikä persiissä :rotfl:
    Mulla olis siihen ihan passeli lukko ja avain. Voit heittää sen ruuvarin pois.
     
  13. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    meillä valsu kesti eilen hianosti mäntsälän takaperukalta messariin saakka, ja vielä kotiakin.
    Kaiholla katseltiin Kiilakylkeä siel "kauniiden autojen parkissa" - meidän valsun ne ohjas kauimmaiseen nurkkaan hiekkalaanille. No olihan se rapanen, mutta minkäs voi kun maalta ollaan :poff:
     
  14. Käkö

    Käkö Gearhead

    Noi liikenteenohjaajat ei kyl oo ajan tasalla, me yritettiin lähteä tänään pois sieltä näyttelyn sulkemisen jälkeen ja jos niiden ohjeiden mukaan oltas ajettu niin me pyörittäis siel vieläkin...

    Ja edelleen mä en tajua tota valikointia mitkä pääsee harrasteparkkiin ja mitkä ei, oikeesti, kohta jopa '80-lukunen yenkkari on vanha puhumattakaan oikeista autoista eli Darteista ja Valianteista, viimesethän niistä tehtiin '76 eli 33 vuotta sitten...
    Ja samalla avauksella siel parkissa on '90 ja 2000-luvun yenkkareita...
     
  15. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tervehdys A-ryhmä.
    Laitan tänne enkä tuonne ostetaan osia ja tarvikkeita.
    65 Valiantti tarvii bensatankin kiinnikeineen. V100 mallin lattiamatto. Onko takakontissa ollut jtn verhoilua? Pikkusen putsis kliin ja se on MR!
    Pitkä-Simo58 0466866946 tai tule perjantaina Wantaan cruisingissa nykimään hihasta. (ei kuitenkaan ottamaan senkkaa nenästä kiitos)
     
  16. Käkö

    Käkö Gearhead

    Oujee, ameriikan ihimemaasta kuulemma saapi tankkeja kiinnikkeineen...

    Lattiamatto kannattanee tilata joko Porista tai uscar-partsilta ruåttista niinkuin se kommee ruudullinen takaluukun mattokin...
     
  17. late991

    late991 3rd gear

  18. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    :rotfl: meitä on ihan selvästi kohdeltu väärin!
    täytyy ens vuuelle rajata hiekkalaanille valsujen oma harrasteparkki ??

    saatiin me sentäns muunlaista huomioo:
    [​IMG]

    :poff:
     
  19. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Hep!

    Katsokaas kumpi on tuupattu parkkiin "kerta laakista"

    Tainnut olla harjoittelija ratissa kun joutuu korjailemaan linjoja :rotfl: :rotfl:
     
  20. Käkö

    Käkö Gearhead

    Heh, poliisit ja Valiant...
    Tutulta näyttää, johtuu varmaan tästä tapahtumasta noin seitsemän vuotta sitten...

    [​IMG]

    :rotfl: :rotfl:

    Ite ajoin Kiekun Valiantilla...
     

Kerro tästä muillekin!