A koppa moparin ohjaus simpukka

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja Rottelo1984, 10.12.2017.

  1. Rottelo1984

    Rottelo1984 2nd gear

    Saako 68 dartin manuaaliseen ohjaus-simpukkaan korjaus-sarjaa tai tekeekö suomessa kukaan noiden korjauksia. Vai onko helpompi tilata uusi rokkiautosta
     
  2. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Kesällä mun Polaran ohjausvaihteen korjasi Roadmaster (nolla4sataa156024) Heinolassa. Hyvä tuli ja niin jämäkkä kuin tuo nyt voi olla.
    Hommaa kerralla sellainen korjaussarja jossa on laakerikin mukana. Kun puretaan niin saa samalla koko höskän kuntoon. Ei tuo amerikan jimmy sen paremmin sitä korjaa kuin kotimaan asentaja joka on noita laitellut.
     
  4. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Koitin mainostaa tossa osia, en Bobin asennuspalvelua. Mulla on kyllä Cyydassa FFI Stage III ja sen on joku musta poika pannut kasaan. Yksi parhaista sijoituksista auton osiin ever.

    Dusterin manuaalisimpukan remppaan itse. Tulee Super Good - tai sitten ei.
     
  5. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Joo ei mulla tarkoitus ollut arvostella näitä viri simpukoita. Ajatukseni kun oli se että normi simpukkaa tuskin kannattaa tilailla.

    Toki joskus tuntuu ettei meillä arvosteta näitä kotimaan tekijöitä vaikka ihan hyvällä laadulla tekevät.
     
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Niin, ihmiset niitä tekee joka puolella maailmaa ja sutta ja sekundaa tai priimaa pukkaa sen mukaan. Osien saaminen Suomesta voi vaan olla kiven alla.
     
  7. osse78

    osse78 Gearhead

    Dusterin tehostamaton simpukka tiputtaa vähän öljyä alhaalta akselinpäästä. Onko tuossa kuvassa pultti oikealla, joka ei ole kannessa, öljyntäyttö pultti? Mitä öljyä sitä laittaisi että pysyis paremmin sisällä?
    [​IMG]
     
  8. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Öljyt laitetaan tosiaan ko. pultista. Nettiä kun surffasin niin oli tieto, että tehtaan FSM suosittaa 90W öjyä.
    Vaihda se kääntövarren akselin tiiviste. Eiköhan se tiputus lopu ja teippi boorien ympärille ennen kuin asennat uuden stefan.
     

Kerro tästä muillekin!