A-koppasia projekteja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja signet, 6.5.2005.

  1. K_Sa

    K_Sa Gearhead

    Mites tuon radion etupaneelin kans kävi, löytyykö?
     
  2. signet

    signet Gearhead

    EI o
     
  3. signet

    signet Gearhead

    Rojektin ostajalle kuljetus löpörahoilla(30l/100km)mihinpäin suomenmaata vain :wink:
     
  4. signet

    signet Gearhead

    Häätö tulossa :( listaan voisi lisätä vielä: Dart-69custom,lähes ajokuntoinen, lähes täydellinen,muttei virheetön.Tästäkin saisi osina enemmän mutta elvytyskelpoiset on saatava liikenteeseen.Ennemmin tai myöhemmin;tässä tapauksessa varmaan myöhemmin...
     
  5. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    millanen on tuo dart PICKUP????
    kiinnostais nähdä. tällä hetkellä ei pysty ostamaan kyllä.... :wc:
     
  6. signet

    signet Gearhead

    Se on Valiant Utility pick-up,tehty -68 2d sedanista.Kuva löytyy v8 Mag 8/86 sivulta62.On tosin vähän päässy rapistumaan.Saa sitä tulla kattomaan,olen paikalla viikonloppuisin(vaihtelevasti).Auto on rullaava projekti,paperit ok,otteessa 340,hitsattavaa "vähän",osiltaan ,konetta ja lootaa lukuunottamatta melko täydellinen.Mukaantulevien osien määrä vaikuttaa luonnollisesti hintaan.Mukaan tarvittaessa 225+904.Ylimääräistä kasitekniikkaa mulla ei ole.
     
  7. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    kuulostaa hauskalta. :rotfl:

    johan tässä taas pikappia kaivataankin, jo reilu kuukausi oltu ilman!
    hmmm...
    pitäs vaan saada tuo oma lättäkattovalsu kasaan ennen uusia projekteja!

    löytyisköhän mistään muualta kuvia?
    ei satu olemaan tuttavapiirissä kyseista kasia.. :oops:
     
  8. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Näyttipä hyvältä kuvassa, kumma kun en tuota muistanut...
    Laitoinpa yyveetä.
     
  9. taippis

    taippis 1st gear

    Onko tossa -74 valiantissa isojakoset levyjarrut edessä?
     
  10. Käkö

    Käkö Gearhead

  11. signet

    signet Gearhead

    Ei o.Se on muuttoautona tuotu,pikkujakoisilla 11"rummuilla.
     
  12. signet

    signet Gearhead

    Käkö,tän ilmotuksen tarkoitus ei ole myydä mitään vaan kertoa kerholaisille et mitä kalustoa mulla on :rotfl: Todistettavasti näitä ei kukaan osta jos kattoo milloin eka ilmotus on laitettu.Ainoo mikä on myyty niin olis varmaan muualla,mahtollisesti kuvan kanssa,ilmottaen menny kaupaksi ja paljon nopeemmin :poff: oli meinaan oikeesti hyvä: nimim.rpm sai hyvän pelin, näkyy viimekesän Kouvolan-Elimäen kruisingiviteolla,et todisttetavasti multa ostettu auto voi liikkua :lol: Puolen vuoden sisällä olen saanut kaksi soittoa näitä autoja koskien :lol: toinen soittaja jopa kävi tsekkaamassa kalustoa.Edellisen puolen vuoden aikana ei tullu yhtään kyselyä.Hyvä näin.Olis aika orpo olo jos kaikki vietäis käsistä ja mulle ei jäis mitään. :eek:
     
  13. signet

    signet Gearhead

    Nyt voisin vielä jotain myydä,ennen projektien siirtoa.Kun projektit on siirretty saattaa vähäinenkin myynti-into loppua.Osien kyselijöille voin vastata yleisesti et näistä ei myydä mitään osia eikä osina eikä osiksi,vain kunnostettaviksi ja irto-osien kaivamiseen ei riitä aikaa, intoa,virtaa, päivänvaloa eikä paljon muutakaan.
     
  14. AteV8

    AteV8 Gearhead

    No prkl! Myyppäs mulle joku rullaava a-koppanen (kasin papereilla) 300ekillä. :D Sen enempiä ei nyt oo rahaa, ja oma Darra vaatii sen verran peltiä et en taida päästä tänäkesänä baanalle ellen sit hommaa toista koria... :cry: Ääh... Vai pitäiskö jo ihan suosiolla luovuttaa ja viedä Corolla wanhus leimalle...?
     
  15. signet

    signet Gearhead

    :rotfl:
     
  16. signet

    signet Gearhead

    Fargosta kaupat sovittu,säilytysongelmat taitaa olla ratkaistu joten jemmaaminen jatkuu...täytyy kai alkaa etsimään näitä lisää.Toivottavasti A-100 saa parempaa hoitoa seuraavassa kodissa kun se mulla on 12vuoden aikana saanut.Toivottavasti näemme sen vielä liikenteessä.
     
  17. kinde

    kinde Gearhead

    Taitaa seistä tukevasti usevamman vuoden kuivassa ja lämpöösessä odottaen vuoroaan. Joitakin osia on kumminkin jo tulossa... :wink:

    Kröhömmmm.
     
  18. signet

    signet Gearhead

    Toiveissamme elelemme :odroll:
     
  19. jpmois

    jpmois 1st gear

    Onko jäänyt nurkkiin tai koreihin helmalistaa.
    Etsin 70- Swingeriin

    T:050-4135116 Jukka
     
  20. signet

    signet Gearhead

    Ei ainakaan mulla ole.
     

Kerro tästä muillekin!