A-koppasia projekteja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja signet, 6.5.2005.

  1. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Jaa jaa... Onkos siinä Valiantissa joku tekniikkakin tuohon tonnin hintaan? :eek:
     
  2. signet

    signet Gearhead

    vaikka nissanin 2.3d :rotfl:
     
  3. AteV8

    AteV8 Gearhead

    ?? :eek: ??

    Jos siinä nipponin kone on ni ei siitä voi 700€ enempää maksaa. :poff:
    Ehämmää ees tarttis ku ylätukivarret... :rotfl:
     
  4. gremlin

    gremlin Gearhead

    Jumaluade, nyt kylla joku Abodypalstanettipolliisi puuttuu tahan asiaan.
    Taas joku vehje myyty, kolmas vehje jo 5.5.2005 jalkeen, kauppa kay kuin koytta.
    Niijuu, jos sattuu oleen viela se avolava valijantti kesankynnyksella jalella kun taalta linn.. eik toista paasen poijes niin tuun hakeen.
    Se on sitte jo neljas myyty tuote 4v aikana, bannia sanon mina :odroll:
    A-sadduun on muuten jo ikkunat tilattu, tai oikeestaan kahteen :p
     
  5. signet

    signet Gearhead

    Kyllä tää palsta on myyntimenestys,5.5.2005 jälkeen on kyllä enempi ostettu kun myyty :rotfl:
     
  6. signet

    signet Gearhead

     
  7. signet

    signet Gearhead

    Ei siinä mitään nipponin konetta ole,sehän on rullaava :wink: Toi hinta oli vaan niin vanha et välillä täytyy hintojakin päivittää. :D Siitä sais kyllä keulan pelleistä enempi kun koko autosta mut se ei ole purkuauto.Periaate on tiukka,elvytyskelpoista AA-koppaa ei pureta.Purkakoon muut jos haluaa,mutta omiaan 8)
     
  8. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Enhän minä nyt oikeesti osiksi meinannut... :)
    Toinen aivopuolisko vaan tahtoo välillä luovuttaa ja etsiä helpompaa ratkaisua tähän: http://kuvablogi.com/nayta/1717811/
    Mutta kyllä minä vielä näytän sille, prkl. 8)

    Ihan kyllä samaa mieltä olen ettei elvytyskelpoista pidä palotella. Hölmöltä tuntuu kun melkein kaikkien varaosa autotkin on paremmassa kunnossa kun mun projekti. :eek:
     
  9. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Tuttu tunne... mutta onneksi pääsee tänäkin kesänä ajamaan 8)

    Salaisuus? Ei pura enempää, kuin mitä ehtii tekemään.










    Eli käytännössä ei mitään.... :odroll: ja sen kyllä huomaa
     
  10. iikka-

    iikka- 3rd gear

    Oisin vailla infoa että millanen takaluukun lukko ja avaus mekanismi on alunperin. Itelle kun on joku vaihtanut vaijeritoimiseksi sen avauksen ja toimi niin paskasti että revin sen helvettiin ja ajattelin että vois kai sen orkkissysteemin siihen laittaa takasin. Itse lukkolaite mulla on ja näyttäisi räveltämättömältä, sekä jos en aivan väärin muista niin lukkosylinteri auton hanskiksessa taisi myös maata. Lopuista osista ei ole tietoa. Mitä siihen noiden lisäksi tarvitsee ja onko jollakin mahdollisesti ylimääräisenä?
     
  11. signet

    signet Gearhead

     
  12. signet

    signet Gearhead

    Aloin mobilistiksi 8) 8) En tosin entisöimään mutta vain siltä osin etten myy mitään...tosin enhän ole muutenkaan myynyt kun kukaan ei ole ostanut...eli suomeksi sanottuna pikappi ei ole myynnissä enää,muita noista voi ehkä ostaa...
     
  13. kinde

    kinde Gearhead

    :rotfl: NIIN SITÄ PITÄÄ.

    Mäkin vaan ostan nykyään. :lol:
     
  14. eki-30

    eki-30 1st gear

    Dart-65 rullaaava hp.300

    Dart-65 rullaaava hp.300 kuinka mätä koppa on? :eek:
     
  15. signet

    signet Gearhead

    kunto on suoraan verrattavissa hintaan...mut ei se mahoton ole
     
  16. mörkö

    mörkö Gearhead

    Kaiva joku saman hintaluokan Valiantti (64-65) esiin...
     
  17. signet

    signet Gearhead

    vähän kalliimpi olis...
     
  18. mörkö

    mörkö Gearhead

    Mikä, mikä..
    Mun vanha 65 ???
    Onk sulla viälä vanha puh.noh.
    Voin tulla viikolla kattomaan sitä ihmettä..
     
  19. signet

    signet Gearhead

    Semmonen punanen -65 vai oliko -64 mustilla kilvillä.leimassa.kutosella ja rattikarahkalla.Kesti hyvin kesällä käydä jäkessä FDVA meetingissä.Ei sillä paljon muuta ole viime leiman jälkeen ajettukkaan,ei ole ehtiny...se on lämpösessä tallissa jemmassa saa tulla kattomaan...
    sama numero jo vuodesta-91...
     
  20. signet

    signet Gearhead

    Päivitellääs kun yli 3vuotta mennyt edellisestä päivittelystä...
    Dart-65 4d rullaati
    Valiant-65 4d 273+904 projekti lähes ajok.
    Valiant-74 4d rouling projekti hyväpeltinen
    Monaco 4d HT 440+727 leimataan kohta...
    Valiant 2d -65 rullaava flippikeulalla,hyvä kori,273 paperit,hyvässä maalissa (pun.)paitsi flippi maalaamatta.
    Eikä myydä osina eikä osiksi,ovat projekteja,ei uusia.
    nro edelleen(vuodesta-91)0400651973
    soita tai yv. jos kiinnostaa niin kerron lisää.Jos ei kiinnosta niin ei sitten.Säilytetään sitten vaikka 10v. lisää.Kaikki on kuitenkin sisätiloissa,osa jopa lämpösessä.Mulla nää ei vaan etene,eläkeikään on niin paljon matkaa,pitäis varmaan lopettaa firma ja alkaa työttömäksi harrastajaksi...
     

Kerro tästä muillekin!