A4LD

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Anonymous, 21.2.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mikähän voisi olla voortin A4LD automaagissa vikana kun kuumana kadottaa pakin? Ilmeisesti joku venttiili/tiiviste jumittaa tai valskaa?

    Laatikko on jo 6. viikkoa korjattavana K:n moottorissa Ikaalisissa. Kaverin pitäisi olla erikoistunut automaatteihin mutta ei tunnu saavan laatikkoa kuntoon. Vaihdettu on jo kitkapinnat, tiivisteitä ja turbiini.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Siiinä lootankyljessä on sellainen alipaine kytkin ja sen kalvo on joko hajonnut tai siinä on pieni reikä, tarkista kuitenkin ensin ölyn määrä, niitä osia saa tilaamalla fordilta itsekin tarvitseisin sellaisen hinta on kyllä aikas rasvainen noin 22€ Tuollainen arvausleikki käy usein kalliimmaksi kuin koko laatikon vaihdattaminen.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    En tahtois kehua enkäs repostella, mutta tuolla veikkolan suunnassa on sellanen virma kuin, Carmatic olen sitä käyttänyt ja kuntoon on tullut, saanut myöskin ohjeita vastaisen varalle jos vika on pieni ja itse helposti korjattavissa. Se varmaan löytyy helsingin puhelinluettelosta. Hyvää Jevättä toivoo Sierran omistaja lähes tyytyväinen kulkupeliinsä.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    En tahtois kehua enkäs repostella, mutta tuolla veikkolan suunnassa on sellanen virma kuin, Carmatic olen sitä käyttänyt ja kuntoon on tullut, saanut myöskin ohjeita vastaisen varalle jos vika on pieni ja itse helposti korjattavissa. Se varmaan löytyy helsingin puhelinluettelosta. Hyvää kevättä toivoo Sierran omistaja lähes tyytyväinen kulkupeliinsä.
     
  5. fisu

    fisu Gearhead

    kannattaa ensin kokeilla sen modulaattorin toiminta letkulla imemällä, jos se pitää imun niin ei kannata vaihtaa 8)
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Se letku menee imusarjaan ja sen letkun irroittaminen jo kertoo jos sieltä jotain valuu niin rikki on. Ei siinä mitään kannata ruveta imeskeleen on senverran häijyn makuista . :x
     
  7. fisu

    fisu Gearhead

    nimenomaan juuri se letku joka menee imusarjaan, ei sitä tarvitse käyntiin imeä kunhan senverran että saa pienen alipaineen aikaiseksi 8)
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    mitä se virallinen valvoja sekoilee, ei kukaan ole puhunut virolaisista huorista nehän imee auton kuin auton käyntiin vaikka pakoputkesta. Mee välillä nukkumaan jotta ei toi lukihäiriö haittaa noin rankasti. Sen letkun kun nykäisee irti siitä paineentasaimesta niin jos se on rikki niin laatikko öljyä tulee käsille taikka puserolle jos on varomaton. Se on varmin merkki laitteen rikkinäisyydestä. :eek:
     
  9. fisu

    fisu Gearhead

    eipä tarvi kammeta auton alle kun imaisee, kaikilla kun ei ole sitä nosturia ja hallia 8)
    onpi tuåssa omassa scorchiossa niin v*ttumaisessa kolossa että se pelkkä letkun irroitus modulaattorista lähentelee jo akrobatiaa.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jos joteski saat sen härvelin ti halliin niin se lysti ei paljon maksa oliks se 5E 20 minuuttia siinä ajassa sen ehtii löytää ja tarkistaa sekä vaihtaa jos se on tarpeen. Voihan olla että siinä on lisäksi takimmaisen servon kumi paskana? Mutta jos öljyt on hukkaantuneet taivaantuliin suurin syy on se perkuleen modifioija. Senkään vaihto ei ole kummoisenpi kuin lukkorengas pois ja kansi auki vanha mäkeen ja uutta sisään, se on siiinä sen modifilaattorin vieressä se taaempi. 8)
     
  11. fisu

    fisu Gearhead

    totta töriset, tuossa on vain se onkelma että esim hymppänkäällä ei ole ti-hallia niinkuin ei monessa muussakaan kyläpahasessa 8)
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    No tee näin aja autos tasaiselle parkkialueelle ja nosta pyöräntunkilla edestä niinylös kuin nousee ja laita pukki alle ota kärkiphdit ne joissa on kärki lievästi mutkalla. ota letkusta kiinni ja nosta pois jos tulee öljyä niin tumppaa hetimmiten takaisin, aja rajamäen uuteenkylään Tero Anttilalle ja sieltä uusi modifil???? itse tein niin ja Nurmijärven A D Hallissa itse sen vaihdoin, aikaa kului matkoineen ja töineen alle 2 tuntia ja lähtöpisteeni on sentää suomen sikako/Lahti Maksuja kertyi alle 35€ Jos et tähän samaan pysty olet todellinen tumpelo. Terveisin Sierra vm-92 :eek:
     
  13. fisu

    fisu Gearhead

    pystyn kyllä, ajattelin vain kertoa että on toinenkin ja helpompi tapa testata se modulaattori ja minä olen sen jo testannut omassa tallissa 8)
    ps. uivelolle terveisiä tumpelolta :rotfl:
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jaa no et niinku silleen no mihinkäs sitten tulit johtopäätökseen??? 8)
     

Kerro tästä muillekin!