Älkää vaan suunnitelko näitä LSx moottoreita käyttävänne!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja BRC1, 7.1.2009.

  1. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Jos nyt joku haluaa pilata autonsa ja kesänsä ihan vain ajamiseen niin tässä ihan mukava valikoima vähän ajettuja LSx variaatioita. Jossain foorumilla jopa kehuivat ko firman toimintaa jollain tasolla luotettavaksi

    http://www.southernperformancesystems.c ... _used.html
     
  2. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Mitäs on tapahtunut..? :eek:
     
  3. BRC1

    BRC1 Gearhead


    No sarkasmia koitettu viljellä vaihtelevalla menestyksellä :wink:

    Eli ihan priimoja mosia ovat. Katoppa hintaa ja mitä sillä saa 8)
     
  4. Rässi66

    Rässi66 3rd gear

    No johan taas köyhyys vi*uttaa ihan kiitettävästi.

    2004 5.7 Liter LS2 GTO with 6-Speed Transmission
    350 Horse Power
    Includes Factory Wiring - ECM - MAF Meter
    All Accessories - 35,000 Miles
    90 Days Warranty
    Price: $4,950.00


    Joutais vuoden miekka&kirves 350 lasin alle sohvapöydäksi/pullotelineeksi.
     
  5. stw307

    stw307 1st gear

    Juu otsikko aivan oikein. Älkää vaan edes harkitko noita LSx, kelatkaa sivua ales niin sieltä löytyy oikeita moottoreitakin, siinä missä lukee HEMI... :poff:
     
    Inlinee tykkää tästä.
  6. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Eihän ne edelleenkään ilmaisia ole mutta aika hemmetisti saa moottoria,suorituskykyä,vaihteistoa ja apulaitetta sioitettuun rahaan.
     
    Yamato tykkää tästä.
  7. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Hyi helkkari miten paljon piuhaa ja sutkutinta! :rotfl:
     
    Seevu tykkää tästä.
  8. kime2

    kime2 Gearhead

    Ihan hirvittää,suhteellisen käyttövarmoja vähän ajettuja koneita ja 400hp ja hintaa n.8000USD :D
     
  9. Rässi66

    Rässi66 3rd gear

    Ja vie vissiin nuukemmin lientäkin kun wanhan ajan 400hp koneet.
     
  10. Qjet

    Qjet 1st gear

    Onkohan joku väkästänyt noista -07 ja -08 Vetteistä korinvaihtoja, kun on jäänyt vähän ajetut tekniikat ylijäämäosiksi ...?? Kaupataanko kohta Impivaarassa taas transu-Vettejä taxi-Malibun tekniikalla ?
     
  11. ata

    ata Gearhead

    No tommonen 2004 350 hv 5.7 LS1 ainakin vie sekalaisessa ajossa GTO:n omassa kopassa (suhteellisen aerodynaaminen) tuollaista 12-13 l/100 km, matka-ajoa menee jopa kympillä.

    Mutta ihan mukava kone tosiaan, n. 500 Nm vääntöäkin vakiona käytännössä koko kierrosalueella. Täällä ihan jokapäiväisessä ajossa... ei huono.
     
    Seevu tykkää tästä.
  12. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Joo, teoriassahan toi kuulostaa aivan ruokottoman hyvältä idealta. Vähän sama kun heittäis vaikka vanhaan Alfa romeoon uuden Punton moottorin; enempi paukkuu ja syö vähemmän kakkuu. Tai HD:hen suzuki Intruderin moottorin. Mut katoisko kenties siinä samalla edes osa sitä "henkeä"? niin tai näin, niin homma ei välttämättä hoidu ihan sillä, että A) ostan tollasen paketin, B) roiskasen sen sinne. Veikkaisin, että ennenkuin peli käy ja kukkuu ollaan liki tuplaten perustekniikan hinnassa. Se kannattaa huomioida laskelmissa. Tossa linkki tollasen laittamisesta johki vanhaan komaroon: http://www.hotrodlane.cc/Streetstories/ ... amaro1.htm
     
    Seevu tykkää tästä.
  13. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Perkele kun ton hemin öölipohja on ton näköinen[​IMG].
    Olis ollu muuten sopiva pannu Chevy kakkoseen :rotfl: .
     
  14. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Näyttäis trukkimallin motilta jossa on öljypohja peltiä; ei pitäis olla homma eikä mikään muuttaa se sopivaksi.
     
  15. PauliP

    PauliP 1st gear

    Saasteajan vähänpäästöisiä, katalysaattorit ja kaikki. Miten noista ne saastelaitteetkaan riisutaan pois? Saako niihin alipainejakajiakaan suurtehopuolalla ja ilman esivastusta?
     
  16. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei näissä koneissa ole enää sellaisia saastelaitteita jotka "pitää" poistaa ja mikä on alipainejakaja :odroll: . Tollasen uuden pannun saa vaikka megaruikkijalla toimimaan suorasytkineen muutamalla satasella.
     
  17. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Tossa oli sitä samaa enemmän tai vähemmän onnistunutta sarkasmia :rotfl:
     
  18. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Tolle mäkin aina projektini selitän tolle mielestänsä kauniimmalle sukupuolelle. :rotfl: Kantsii muuten pitää kirjaa joskus noista ihan nippelitasolla, saatatte yllättyä.....
    Mut sinänsä varmaan totta, et jos on liittimii yms, niin saanee toimimaan muillakin bokseilla joissa ei oo kiusallisia ajonestoja sun muita.
     
  19. PauliP

    PauliP 1st gear

    Unohdin tuosta aikaisemmasta viestistä sen tuplapumppukaasuttimelle sopivan imusarjan saatavuuden pohdiskelun :oops:
     
  20. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Löytyykö Firing Orderin imusarjaa?
     

Kerro tästä muillekin!