Aftermarket TBI -uutuus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja saresks, 24.2.2015.

  1. saresks

    saresks Gearhead

  2. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Ei varmaan pöllömpi tuote! Minäkin haluaisin!!!
     
  3. LPV

    LPV 3rd gear

    Vaikuttaa hyvältä systeemiltä!!!
    Jokohan tulis hinnat kohdalleen... :)
     
  4. saresks

    saresks Gearhead

    Mä olen toisinaan ihmetellyt, mikä nostaa noiden muiden hintaa yli sen 2000 usd. Elektoniikka on halpaa ja fyysiset osat, voisin kuvitella, vaativat vähemmän työvaiheita ja R&D:tä. Softako siinä maksaa? Sourgeforgessa ym on lukuisia moottorinohjausjärjestelmiä, oem on mennyt niillä jo kymmeniä vuosia jne; luulisi että nekin alkaa olla bulkkitavaraa tai ainakin jo koeteltuja lähestymistapoja on tiedossa yllin kyllin. Sitten vain miettimään miten kylmäkäynnistykset, kaasuuntuminen jne voisi optimoida itse kussakin. Tuossa mainostetaan et niihin olisi panostettu - ainakin polttoaineen annular purkautuminen on itelle uusi toteutus.

    Lisäksi tykkään tässä siitä, että ymmärtävät tarjota 'bensansyöttö-asemaa' asennuksen retrofit yksinkertaistamiseksi ja vakiotankkien aiheuttamien loiskimis-pätkimisten ehkäisemiseksi.

    Nimimerkillä, "ei, en yritä tehdä sitä itse niin sittenpähän ymmärrän" :)
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!