AisinWarner 03-71LE/toyota A46DE

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja toyopet, 11.6.2021.

  1. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    AisinWarner 03-71LE/A46DE

    Tuommoinen loota, tilatoyotoissa ja opel omegoissa/senatoreissa käytetty, jollain tapaa sähköisesti ohjattu mutta miten? Ei kai muuta kuin nelosen kytkeytyminen ja turbiinilukko?
    Ja onko se 12V ohjaus eli tarvittaessa saa napin taakse, jos ohjausboxia ei ole?
    Vai jo modernimpaa ohjausta edustava?
     
  2. Hukka86

    Hukka86 2nd gear

    Tuota en ookkaan kuullu että omegassa ois sama sillon löytys myös bmw isuzu yms.. Jos näin on niin tietoa löytynee parhaiten gm 4L30E laatikkona.
    On siellä kyllä vaihde solenoiditkin ja sport asetus joka nostaa mielestäni paineita jos puhutaan samastalootasta
     
  3. Hukka86

    Hukka86 2nd gear

  4. hantta

    hantta Double Gearhead

    Joskus taisteltiin Senatorin automaatin kanssa, perimmäinen syy oli lootan johtonippu, joka sai häiriötä sytkäkamoista :;)
     

Kerro tästä muillekin!