Ajattelemisen aihetta....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 1.9.2003.

  1. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    http://fin-tuning.net/jutut/ajattelemisen_aihetta.php Kommentoikaa :smile: Tämä siis EI ole minun kirjoittamani juttu, mutta mielestäni aika tottakin. :odroll:

    _________________
    Fashions fade,real style never does.


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Mr.Speed 2003-09-01 21:40 ]</font>
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    "Mopari ei ole mitään kun ajaa Chevyllä", no tos ei nyt kyl oo mitään itua, kyl MoPar jyrää chevyt ja föördit!! :grin:
     
  3. pas2

    pas2 Gearhead

    "Jos vaikka joskus äiti kannustaisi teini-ikäistä jälkikasvuaan satsaamaan rahansa siihen autoon, sen sijaan että laittaisi kaikkia rahojaan johonkin tyhjänpäiväsiin suksiin tai sulkapallomailaan.
    "

    Asijaa
     
  4. Granaatu

    Granaatu Gearhead

    Lauseeseen "autoharrastajien pitäisi olla yhtä" yhdyn hyvinkin. Autoharrastajia riistetään mitä monimuotoisimmin tavoin puolelta jos toiseltakin, "ylemmällä portaalla" olevien puolestapuhujien vaietessa tai alistuessa uusia veroja keksivän, pienituloisten persnahkasta viimeisetkin ylimääräiset väräjävät silavat höyläävän valtakoneiston jalkineiden kynnysmatoksi. Harrastajien määrän ollessa runsaslukuinen tässä maassa, äänten vyöry tulisi yhdistää eikä vetää köyttä vastakkain siitä, onko joku tietty merkki, malli, tyyli tai valmistusmaa ym. shitti ylivertainen johonkin muuhun. Tietenkään ääripäiden fanaattisuudelle ja päähänsyöpymille on liki mahdotonta löytää hoitokeinoa. Kevyt naljailu sensijaan merkkien jne.välillä on tietty oikeassa hengessä ihan ok. Suvaitkaa.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Itse olen jonkunlaatuinen Fordifriikki ja kyllä se kiinnostus leviää rapakon yli ja Ozzielandiaan asti. Mutta ei se sitä tarkoita, että pitäisin Foordia jotenkin muita parempana, sattuu vaan olemaan enemmän tietoa niistä. Iän myötä myös ymmärrys muita merkkifaneja tai tyylisuuntien harrastajia kohtaan on noussut. Samanlaista stailausta ja tuuninkia se oli 80-luvullakin kun nyt. Karvanopat ja perä ylös, varmaan yhtä viehättävää ja yhtä tehokasta kuin luomet valoissa ja peltipurkki pakoputken päänä.
     
  6. Muki

    Muki Gearhead

    Hommahan on helppo tarkastella kun on yksi kutakin eli Ford, Mopar ja GM. Voi sitten vertailla niitä ja todeta miten samasta puusta ne loppujen lopuksi ovat...:smile:

    En ole oikein koskaan jaksanut ymmärtää sitä vouhotusta merkkien suhteen. Hei pääasiahan on että äijät viihtyy on se peli mikä tahansa.

    Fundamentalismi...syvältä
     
  7. xtremer

    xtremer 1st gear

    Muuten hyvä oli juttu mutta tämä räsähti mun korvaan !
    Onko harrastuksella väliä jos on kivaa ja sen tekemisessä viihtyy ?
    Itse olen harrastanut myös hiihtoa ja sulista ja melkoista liutaa muita lajeja mukavia kaikki ovat olleet!
    Harrastuksen tarkoituksena on puhdistaa arjen harmaata massaa eikä sillä ole väliä miten sen tekee !!

    Autoilu on kallista, lenkkely olisi halvempaa, mutta siinä tulee hiki !
     

Kerro tästä muillekin!