Alussa oli suo, kuokka ja Jussi. Sitten tuli traktoriurheilu..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Miguelos Poropeukalos, 3.8.2021.

  1. Pannu H-D

    Pannu H-D Gearhead

    Kyllä mä jaksan katsoa kisoja joihin menen vaikka 15 tuntia jos siellä ajetaan koko ajan eikä ihmetellä.
    Toki ymmärrän et jos on lapsia mukana eihän ne viihdy tai jos ei ole kuskia ja alkaa kaljaa tekeen mieli.
    Mä kun menen yksin ja sillä ajatuksella ettei ole kiire mihinkään.

    Jos kalusto lisääntyy niin siinä joudutaan miettiä et ajetaanko kaksi päiväiset kisat tai jotain muuta.
     
    Inlinee tykkää tästä.
  2. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Vieläköhän missään järjestetään ihan amatööritason leikkimielisiä kisoja kaikella minkä vain tietä pitkin itse voi paikalle ajaa? Joskus 30 vuotta sitten katsoin kisat jollain jokkisradalla jossa oli ihan oikea vetovaunu mutta oli sitten ihan tavallisia traktoreita ja maastoautoja, korkeintaan niissä oli vähän isommat renkaat ja liekö vähän lisätty syöttöä. Land Cruiser muuten veti varsin maltillisilla renkailla pidemmälle kuin 70-luvun 2-vetoinen Ford-traktori.
     
  3. malvasto

    malvasto 3rd gear

  4. heleha

    heleha Gearhead

  5. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Pullin Sled tekniikkaa, miten se toimii...itteä ainakin kiinnostaneet nuo vetoreet vähintäin saman verran kun ite Pulling...tuossa yhden toiminta käyty hyvin läpi.

     
  6. Tässä videoketjun materiaalia, mikä sopii tänne:

     
  7. Tässä on sitä mäkivetokisaa:

     
    kma68 tykkää tästä.
  8. Se on päästänsä vajaa, joka tällaisella ajaa

    ”Kuskilla pitää olla korvan, käden ja perseen välissä ylimääräinen tuntohermo”, sanoo traktorivedon konkari. Itse rakennetut koneet voivat jopa räjähtää. Herlevin perhe on jo legenda, joka kisaa kolmen polven voimin.
     
  9. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Tractor Pullingissa on myös Micro-mini luokka :D
     

Kerro tästä muillekin!