American Car Show, 10.-13.4.09 Helsinki

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Heikki, 22.2.2009.

  1. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Joo, mekin käytiin ovella kurkkaamassa ja tuumattiin -Ei hel... :soosoo:
    Sitten tehtiin muutama ylimääräinen kierros katsomalla AUTOJA.. 8)
     
  2. Gsinut

    Gsinut 1st gear

  3. VSOP

    VSOP Gearhead

  4. Hatman

    Hatman Gearhead

    Alla olevaan linkkiin päivitetty lisää näyttelykuvia.
     
  5. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Mieleen jäi mulla ehottomasti tämä Charger joka ajeli meidän pakun viereen valoihin Turussa. Oltiin menossa satamasta poispäin, joku kilsa pari kaupunkiin päin, ilmeisesti.. Päivämäärä oli muistaakseni 9.4 ja jäi valoihin josta kääntyi vasemmalle. Hieno näky oli..

    Ja tämä pikkis, jonka näin kärryissä Tukholmassa.. Siis satama-alueella, itse tiirailin sieltä "sillalta" josta pääsee kaupunkiin.

    Näyttelyssä en, valitettavasti, päässy käymään mutta kiva nähä kalustoa ihan liikenteessä. 8)
     
  6. 496SS

    496SS 3rd gear

  7. 843

    843 1st gear

    minkähän takia tässä chargerissa oli toisella puolella alumiinivanteet ja toisella eri vanteet ???????
     
  8. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Siks että näit kaks eri lookkia samalla rahalla.
     
  9. ata

    ata Gearhead

    En ollut tuota edes huomannut, vaikka olin ottanut valokuvatkin autosta molemmilta puolilta... :)
     
  10. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Kahet eri vanteet? En tiiä ku en oo nähny k.o. vehettä ku liikenteessä vasemmalle kääntyessään ja noilla orkkis rallye wheelseillä.. :rotfl:
     
  11. jaketin

    jaketin Gearhead

    homman nimi siinä oli. että toinen sivu oli orkkista ja toinen, sivu missä se nukke seisoo, oli tarkoitus olla raggari tyyliä. eli nukke esitti raggaria.. omistaja kertoi tämän minulle..
     
  12. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Katsoppas "843", kyseinen chargerihan on Obaman faijan entinen ovaalirata kilpuri ja sellainenhan kääntyy paremmin vasemmalle kun on alut toisella puolella. Muuta selitystä ei voi olla???????
     
  13. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    "homman nimi siinä oli. että toinen sivu oli orkkista ja toinen, sivu missä se nukke seisoo, oli tarkoitus olla raggari tyyliä. eli nukke esitti raggaria.. omistaja kertoi tämän minulle.."

    Juu tämä tarkoitus omistajalla siinä oli. Museo puoli ja hottentotti puoli - sen takia "pukupelle" istui siellä museo puolella vänkärin paikalla.
     
  14. pas2

    pas2 Gearhead

    Juu viime aikoina on ollu tapana kattella amerikan tuning soun aikana mahdollisimman monta omaa ajoneuvoa. Tällä kertaa tuli irrotettua 2 vuoden seisontapölyistä tuo parempi '55 ja Pacerin helmojakin tuli mittailtua. Potkasin Jamahaakin huvikseni, vilkuilin myös junakeulan jarruja ja pyöräytinpä Hopeaviivankin moottoria. Fordin 21 pulttista ei ikävä kyllä saatu kammettua kummankaan letukan takakonttiin :D
     
  15. jaketin

    jaketin Gearhead

    sulla oli siis oma laatuluokan show :D
     

Kerro tästä muillekin!