American Car Show 2006

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Puli-Song, 5.4.2006.

  1. syysmies

    syysmies 1st gear

    Tuntuu menevän nuo kyseiset messut vuosi vuodelta huonompaan
    suuntaan. Vanhoja alkuperäisiä amerikkalaisia vuosi vuodelta vähemmän
    ja joko rakennettuja amerikkalaisia tai sitten niitä saakelin tyyning-autoja
    tuntuu olevan vuosi vuodelta enemmän.

    Minusta nuo kaksi messua voisi muutenkin järjestää eri aikaan. Minua ei
    ainakaan tippaakaan kiinnosta se tuning-puoli noilla messuilla.
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Eli mielellään maksaisit tupla lipunhinnan, jotta saisit tuning vehkeet sieltä pois. Tai nelinkertaisen, että jäis ne rakennellut amerikkalaisetkin veke häiritsemästä? Mun mielestä oikeestaan meidän kaikkien kantsis tehdä sellanen oma näyttely kun halutaan, ei olis sitten noita ikäviä kompromisseja.

    Ite olin näyttelyn tasosta varsin vaikuttunut, ei kovinkaan moni laite noussut muiden yläpuolelle ja tarjontaa sekä rakentelusuuntia löytyi moneen makuun. Paras näyttely miesmuistiin. Kävin jopa tuningpuolella useemman kerran, ja tykkäsin sielläkin olleista laitteista. Ainoo isompi kritiikki mun osalta tulee tosta radalle comin standista, sen mölyäminen teki monen kerhon ja tiimin työstä näyttelyssä sietämätöntä. Ainoo lääke sen hiljentämiseen olis ilmeisesti ollut niin isot pa kamat johonki tiimistandille tai kerholle, ettei se mökä olis sen alta kuulunut. Tuskin sitä kukaan haluaa, mutta toi tilanne ei voi toistua, että yks näytteilleasettaja sabotoi ja terrorisoi muiden toimintaa. Oli jo nyt hyvin lähellä, ettei se toiminta lavalla loppunut tän näyttelyn osalta luonnonvoimien ansiosta.
     
  3. homer

    homer Double Gearhead

    Eihän näitä viime vuosien näyttelyitä voi verratakaan esimerkiksi vuosiin 95 ja 97. Tuolloin oli päähalli täynnä jenkkiautoja (myös huippukalustoa Ruotsista). Ei ollut tyhjää lattiatilaa ja tuskin oli noita paitakauppiaitakaan ihan näin paljoa. 97 oli esillä mm. pitkä rivi edellisten vuosien yleisön suosikkeja (osa tietysti jo vähän kulahtaneessa asussa).
    Toisaalta voihan olla niinkin että aika kultaa muistot...
     
  4. zet28

    zet28 Gearhead

    En tiedä meneex tää hieman off topiikix :( Muistaaks kukaan Happy days car showta,joka oli ainakin muutaman kerran(tän pään mukaan)Myyrmäen kuplahallissa!Se tapahtuma pitäis mielestäni elvyttää!!!!
     
  5. homer

    homer Double Gearhead

    Juu, Myyrmäellähän se taisi aluksi olla mutta viimeisena (vai viimeisinä) vuosina taidettiin järjestää vanhassa jäähallissa Helsingissä?
    Ei tullut koskaan käytyä ja muutenkin sinänsä mainio näyttely (taisi jopa metusaalemi KLB hieman Mobislistissa kehaista) taisi kärsiä joka vuosi kävijäpulasta?
     
  6. hot wheels

    hot wheels 1st gear

  7. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Tuli käytyä useampana vuotena Myyrmäessä. Ehkä se kävijäpula johtui siitä, ettei suurta yleisöä kiinnostanut alkuperäiskuntoiset jenkit.
     
  8. MercComet

    MercComet Gearhead

    Mä ainakin tuosta näyttelystä tykkäsin! Pari kertaa taisin käydä ja nää albuminkuvat oli sieltä muistaakseni?:
    [​IMG]
     
  9. jenkkijuuso

    jenkkijuuso Gearhead

    Joo-o olihan taas shöy jalat on kyllä vieläkin aivan turtat neljän päivän dallailusta tuolla.
    Tuo OD:n standilla ollut bändi oli kyllä ihan menevä ja tulihan niitten cd:kin ostettua, onkos nuo bändin jäsenet OD:laisia?
    Fyrkkaa paloi kyllä aivan älyttömästi, kaikkee ne hyvän näköset mirrit saakin mulle myytyy :lol:
    Tuo Radalta.com:n standi olis kyllä voinut olla muuallakin, niillä oli muuten hienosti sidottu auto tellingeistä roikkumaan ylös alasin, mikä tosin ei täyttänyt mitään turva määreitä :soosoo: ja saivat meidän porukalta hieman noottia jonka jälkeen toivottavasti korjasivat asian.
    Kyllä Vipin olis pitänyt voittaa yleisön äänestys oli siinä sen verran asenetta!
     
  10. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Näinhän se aina on, kukaan ei ole profeetta omalla maallaan, siksi täytyy lähettää kansa aina välillä muille maille, että tulee perspektiiviä.

    Ne näyttelyt mitä olen nähnyt muualla ovat olleet kuivempia; sekä positiivisessa että negatiivisessa mielessä.
     
  11. Mikämies

    Mikämies 1st gear


    Jep,myyrmäestähän nuo kuvat on,siinähän on minun chevellekin kuvissa.
    Kiitos kovasti noita kuvia ei mulla olekaan!Vuotta en muista oliskohan ollu joku -98 tai -97 ?
     
  12. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Pidetään myyrmäen vanhat näyttelyt muistoina ja pysytään American Car Show 2006:ssa tässä keskustelussa.
     
  13. Mikämies

    Mikämies 1st gear

    Poliisin veli vai hondamies? :eek:
     
  14. Mikämies

    Mikämies 1st gear

    Kiitos ja anteeksi :soosoo:
     
  15. Kasi-Pasi

    Kasi-Pasi Gearhead

    Löytyykö keltään kokonaiskuvaa FSRA:n osastosta, tai yleiskuvaa koko kulmauksesta, missä FSRA:n ja FHRA Kouvola Clubin rodit majailivat...? :odroll:
     
  16. hot wheels

    hot wheels 1st gear

    Eipähän taas älynny ottaa.. voi harmi.. :( Tossa näkyy vähän nurkkausta

    http://www.fotothing.com/photos/601/601 ... d39dd2.jpg

    yksi isommasta alasta oleva kuva löytyi ja sekin tärähtäny.. voi perkel...
     
  17. nash

    nash 3rd gear

    joo mullakin on vaan sellanen kuva missä näkyy pelkkä fsra:n osasto. Enkä laita sitä tänne kun en osaa :rotfl:
     
  18. Käkö

    Käkö Gearhead

    Turhaan sä mitään anteeksi pyytelet, itsekkin kirjoitat tuossa ylempänä et "tyypillistä nettiforuumille", niinhän se menee, täällä on helppo kirjoitella mutta sitten kun pitäis päin naamaa sanoo vaikka "moi" niin sitä äkkiä tekee niinkuin joutuivat 40-luvulla tekemään suur-Suomessa, täyskäännös ja edetään jälleen...
    Itsekin kävin OD:n osastolla ilmaa pilaamassa ja eipä tuo huonolta näyttänyt missään vaiheessa, me vaan ollaan niin juroo kansaa että keskustelun avaus tuikituntemattoman kanssa on vaikeeta, eipä sitä tunnelmaa siinä silloin luoda edes lapiolla...
     
  19. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

  20. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, kyllä aika kultaa muistot, nuo vuodet jotka mainitsit niin itse tuskastuin siihen ryysikseen kun käytävät olivatten niin kapeita et koko ajan astu jonkun varpaille ja autoista ei näkynyt kuin kyljestä pala...
    Joten baarissa oli mukavampaa ja 15min ennen näyttelyn sulkemista juoksujalkaa koko halli läpi... Paitsi et pysytynyt enään juoksemaan mut noinniinkuin kuvaannollisesti :rotfl:

    Tämä 2006 näyttely oli taasen yksi parhaimpia missä mä olen koskaan ollut ja noita näyttelyjä on tullu kierrettyä kotomaassa ja ruåtsissa...
    Autoja oli paljon, ns.ensikertalaisia autoja paljon, käytävät olivat tarpeeksi leveät ja kuulutuksistakin kuuli välillä jotain...
    Miinuspuolelle menee ehdottomasti toi roskikseenradallepistecompimpelipom "show" joka oli täysin hanurista, samaten tietenkin aina valittamisen aiheena oleva kaljan hinta baarissa mihin taas ei pysty vaikuttamaan kun ne baarit omistaa joku isompikin laitos...
    Ja tänä vuonnahan yksi näyttelyn teemoista oli "harrastuksesta ammatti" joten sekin saattoi lisätä kauppiaita hallin puolelle, tosin mukava nähdä sekin että jotkut ihmiset ovat uskaltaneet harrastuksestaan ammatin tehdä.
     

Kerro tästä muillekin!