American Car Show 2008

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja fe390, 7.2.2008.

  1. RebelBitch75

    RebelBitch75 1st gear

    Re: Vai Betty puuttui

    No HÖH!! Miksen mä nähny mitää, eikä siskokaan, vaik kovasti etittiin. Voi mälve... :x
     
  2. jaketin

    jaketin Gearhead

    Re: Vai Betty puuttui

    olitte niin komeiden autojen lumoissa :D
     
  3. usasteel

    usasteel 1st gear

    Re: Vai Betty puuttui

    näikkö meijän rebel linttaa?? olin niin tuubat etten muista just mitään koko tapahtumasta. harrasteparkissa oli menoa!kuopion tedirebeleille terveiset ja kiitokkkset kiljusta!
     
  4. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Tää oli ihan kivan erinäköinen STW-rakennelma, vinyylikatto ja kaikki! Takaluukussa luki jtn "keskeneräinen" tjsp.

    http://www.tappari.net/ya4.jpg
     
  5. Dervish

    Dervish 1st gear

    Komia jo kaukaa!

    Tuli lauantaina joskus 14:30 taijotain vastaan 3-tiellä Parolan yläpuolella kun messuille ite olin menossa :)
     
  6. challenger

    challenger 1st gear

    Menee ihan off topikin puolelle, mutta onko tuo punainen caddy se mikä on hurriganes hurrygamessin kannessa ja nähty jollain hurriganes leffassa. :odroll:
     
  7. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Ei ole sama, eikä tietääkseni edes samanlainen Caddy. Siinä levyn kannessa eikös se ole Eldorado. Nuo Eldot on niitä etuvetoisia ja tuo kuvan vehje on takavetoinen.
     
  8. E.P.

    E.P. 1st gear

  9. sbc350

    sbc350 Gearhead

  10. BlackBird90SC

    BlackBird90SC Gearhead

  11. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    4.22 min. video nettiauton etusivulla tapahtumasta
     
  12. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Hyvä pätkä! Jopa rouvan Bonneville on mukana :D
     
  13. E.P.

    E.P. 1st gear

  14. Perniö

    Perniö 1st gear

Kerro tästä muillekin!