Amerikan Rauta, uusi lehti?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Manomerkkuri, 25.7.2012.

  1. jusku1

    jusku1 3rd gear

    Tämä selvä ^^
    Ite pidän "out-of-fashion"-meiningistä ja mitä erikoisemmat ratkaisut/toteutukset, sen parempi.
    Ould skuul-jutut on jo tullu "elettyä" muutama kymmenen vuotta sitten.
    Jatketaan... :D
     
  2. bootsi

    bootsi Gearhead

    Irtonumero kauppareissulla bongattu, selattu... ja pakkohan se oli ostaa, laadukkan tuntonen lehti. +10

    Tilaustakin jo harkitsen.

    Mistä sais ekan numeron hommattua?
     
  3. starcraft

    starcraft Gearhead

    Vähän tullut selailtua uusinta numeroa. Ei kolahtanut ollenkaan. Mun mielestä häviää kirkkaasti uusimmalle V8 lehdelle joka oli paras numero pitkään aikaan.
     
  4. Street Freak

    Street Freak 1st gear

    nii,ei tuolla Veekasilla hätää ole..mikäpä täällä paremmin kaupaksi käykään kuin kaikki hajuton ja mauton,kuten tuulipuvut, harmaat Corollat..ja V8.
     
  5. capri30S

    capri30S 1st gear

    Täytyy myöntää, että selailin uuden veekasin, ja nyt oli kyllä todella hyvä numero ja mielenkiintoista kalustoa!
     
  6. juha745

    juha745 Gearhead

    Pitäskin muuten laittaa tilaus menemään..

    Tuo Zil/Chevy oli erityisen kiinnostava, kun itsellä on suunnitteilla kans kuorma-auton hytti jonkun pickupin rungolle-projekti..
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Olen ollut pitkään ulkona harrastuksesta. Tosin Mobilisti on tullut osastolle mun pyynnöstä. Olin kuullut tästäl uudesta lehdestä ja toiveeni oli korkealla koska sellaista täällä tarvitaan. Joku sano uus väkisinmakaaja on parempi kuin tämä. Voi vittu! V8 lopullinen ajamäki alkoi kun Henkka von S lähti sieltä. Hänen lehtensä iso ja juttua riittää musiikista autoihin, mutta.. Isoa munaa puuttuu samoin kuin Spinneriltä. Putte haki mut lauantaina Classic myyjäisiin vaikka olin tosi huonossa kunnossa. Puten kanssa puhuttiin asiaa. Siis Autoista ja Veteraaneista. Johan kunto koheni vaikka naisista ei puhuttu vaan pelkkää asiaa. Sain voimaa ja Puten kanssa sorkkaraudalla avattiin The Jagen takaluukku että saatiin akku kiinni ja räyhäkasi käyntiin niin otin Puten kutsun vastaan Joulumyyjäisiin. Siellä Olli antoi mulle (tai Putte osti?) uusimman numeron ja vasta tänään luin sitä sairaalassa. En kokonaan. Jumalauta että kolahti! Tälläistä tarvitaan. Mobilisti rules, mutta niiden vaikea panna joka numeroa paremmaksi. Avustan niitä ja se Pullizer jää tulematta. Pari juttua avustanut ja se 4D Hemi juttu gangstereineen vielä tulematta. Sitten olen antanut kaiken eika minusta toimittajaksi ole. Teissä on! Ei liian iso lehti vaan pieni ja täyttä asiaa. Teillä on paineita ja isot saappaat täytettäväksi. Ei paineita vaan jatkakaa noin niin tulevaisuus turvattu ja kilpailijatkin nostavat tasoaan. Ilahduttavasti myös mainostajat uskovat teihin. Hyvää jatkoa älkääkö välittäkö soraäänistä. Niitä riittää teitte mitä tahansa. Pitäkää tuo linja ja älkää antako sen kuuluisan nousta päihinne. Repeli antaa täydet ten points.58
     
  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ja Olli! Vaikka meillä on on ollut painia niin ne ne niistä, vai mitä? Nyt olet löytänyt Lehtesi ja muista, ei se määrä vaan laatu!58
     
  9. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    taidan lopettaa veekasin tilaamisen..
     
  10. A.J.

    A.J. Gearhead

    On se hienoa että suomalaisissa harrasteajoneuvolehdissä on runsautta ja valinnanvaraa. Ja ainakin isommissa kaupungeissa löytyy lehtipisteistä vielä hyvät valikoimat ulkomaantuontiakin. Me like it! Sähköisiäkin versioita olen yrittänyt lukea ja iPad-"optimoitujakin", mutta vielä ei mikään voita perinteistä paperijulkaisua!
     
  11. Herje

    Herje Double Gearhead

    Millos uusimman pitäs tulla?
    Ja tietääkö joku minne vittuun se osoitteenmuutos pitäs tehdä???
     
  12. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

  13. Herje

    Herje Double Gearhead

    Tostahan voi tilata.
    Siis oon jo tilannu sen ja 2 numeroa tullut.

    Mut nyt oon muuttanu ja en halua että uusi asukas näplii munakäsineen minun autolehteä :poff:
     
  14. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    mediakortissa
    01/2013 24.1.
    02/2013 21.3.

    sä kysyit ilmestymispäivää ni tuolta ne löytyy ja postiin ilmotetaan uus osoite.
    ja tietysti kaikille keneltä jotain postia tulee.
    on siihen oikotiekin mut en nyt muista kun ei tarvi jatkuvasti muuttaa.
     
  15. Herje

    Herje Double Gearhead

    Joo on se postille tehty jo.
    No odotellaan ja katsotaan hoitaako itella homman kotiin :lol:
     
  16. spinneri

    spinneri Gearhead

    Lainaus Postin sivuilta:
    Posti edelleenlähettää lakisääteisesti osoitteenmuutoksen perusteella vanhaan osoitteeseen lähetetyt kirjelähetykset sekä yleispalvelupaketit (Postipaketit), ellei lähettäjän kanssa ole toisin sovittu.

    Osoitteenmuutoksen yhteyteen voi tilata kattavan Muuttopostipalvelun.


    Eli lehtiä Itella (posti) ei ilmeisesti lähetä enää veloituksetta päivääkään osoitteenmuutoksesta; aiemmin lähettivät kuukauden ajan. Tarjoavat maksullista Muuttopostipalvelua 1-12 kuukauden pituiseksi jaksoksi. Palvelu on postin sähköisten palveluiden asiakkaille maksuton yhden kuukauden ajan.

    Jos lehdenkustantaja on tehnyt Itellan kanssa Tiedotuspalvelusopimuksen, lähettää Itella lehden vastaanottajan uuteen osoitteeseen lähettäjän kustannuksella. Sopimustasosta riippuen Itella voi myös ilmoittaa muuttuneet osoitetiedot lähettäjälle (ellei vastaanottaja ole kieltänyt tietojen luovutusta). Tämän kyseenomaisen lehden ensimmäisen numeron perusteella kustantaja ei osta Itellalta tätä palvelua; lehdessä ei ole kyseisen palvelun tunnuksia.

    Tietyt kustantajat saavat tietoja myös suoraan Väestötietojärjestelmästä.

    Suosittelen tekemään osoitteenmuutoksen poikkeuksetta myös suoraan lehden kustantajalle. Näin jo siksi, että Itellahan (posti) ei tiedä mitä lehtiä kukakin tilaa, joten osoitetiedot päivittyvät sitä kautta aina jälkijunassa. Riski jakeluvirheestäkin on olemassa. Ajoissa suoraan kustantajalle tehty osoitteenmuutos takaa parhaan lopputuloksen.


    Kilpailijan puolesta tietoa tarjosi

    Jari Sjöman
    Spinneri Magazine
     
  17. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Kyllä mulle ainakin on tullut ihan ilmaiseksi lehtiä liitetekstillä: Osoite selvitetty Itellan...plaa plaa. Mutta ilmeisesti vanhan osoitteen uusi asukki on palauttanut lehdet postiin. Who knows.
     
  18. Ebody and irony

    Ebody and irony Gearhead

    joku senior rauta ilmestyi, täynnä vanhoja juttuja :wink:
     
  19. Remu63

    Remu63 1st gear

    Eilen tullut V8 lukematta vielä mutta näyttäisi että Amerikanraudan kanssa vierähtää pidempi aika...Mukavasti vanhoja juttuja näyttäisi olevan,upeaa!!!
     
  20. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    rupes kyrsimään kun lehti oli todella luetun näköinen ja iso reikä takakannessa prkl.

    Siitä huolimatta sisältö vaikuttaa mielenkiintoiselta.
     

Kerro tästä muillekin!