Amerikan Rauta, uusi lehti?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Manomerkkuri, 25.7.2012.

  1. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Eip oo täällä periferiassa...


    EDIT:
    HÄ... Kaupasta jo saa, mutta ei postin kautta....


    Edit edit
    Eikä viäkään...
     
  2. TwistOla

    TwistOla Gearhead

    Tulihan tuo aviisi ostettua paikallisesta Kitumarketista, lähinnä Hytösen Sysleri-jutun takia 8) . Laadukas lehtihän tuo muutenkin jälleen kerran on.

    Edit. Kalenterikin on tyylikäs, työkaveri toi tänään näytille. Mut eihän sitä sitte irtonumerossa ole :cry:
     
  3. kapa

    kapa 3rd gear

    Mukavaa etten oo ainoo joka on jääny ilman.....
     
  4. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    vihdoinkin eilen huutonetistä voitin ekan numeron 1/ 2012 :O)
     
  5. HV

    HV Gearhead

    Oliko kallis?
     
  6. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    klassikko lehti, 2 vee kasii , 3 ruattalaista lehtee ja toi eka numero 3.5 euroo + postikulut
     
  7. merc

    merc Gearhead

    Loistava numero jälleen :D
     
  8. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear


    ......ja mul olis tommonen täyskorkee -61 viel myynnissäki ..http://www.nettiauto.com/ford/country/5747623 ,,,,,,,siitähän vois joku viel pykästä tommosen ku kutjan piirros.
     
  9. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead


    Täytyy lainata offtopikkia sen verta, jotta rahapulaisena olen miettiny, jos kokeilisi oman kaksoviseni myyntiä, mutta jos ei neliovisetkaan mene kaupan , niin ei uskalla ees kokeilla. :wink:
     
  10. 69

    69 Gearhead

    Äkkiä luettu numero, missä muskeli moparit? Sitten toi imemunaa meininki, hienot kustomit pilataan tavis gm hyväystäväkoneilla, satana, joo 1,3 corollakin toimii ja ei ehkä niin tylsä.. Onneksi on eri visiot omaan rojektiin.
     
  11. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Uusin numero haettu Ärrältä taas vaihteeksi. Hyvä piikki tuo kannen "Pikkuisen enemmän tunnetta". :poff:
     
  12. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    En nyt puhu tästä kyseisestä laitteesta, mutta joskus oon ihmetelly että alustaan laitetaan kymppitonni, koriin toinen mokoma ja tekniikaks viiensadan euron leppäjeepin tekniikka...
     
  13. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    puhut asiaa .
     
  14. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    jos se leppäjeeppitekniikalla menee alta 10 L / 100 km, orggistekniikalla 25 L / 100km.. niin en ihmettele.. mitä sitä väliä on mitä konepellin alla on. Yks tyyppi rapakon takana 59 edseliin merkur xr4i 2.3 ruisku turbo tekniikan, putosi kulututus alle puolleen, käyttää ko edseliä työmatkaautonaan. Sanoo vielä ruiskutekniikan ansiosta lähtee aina välittömäåsti heti käyntiin.
     
  15. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    No eipä se varmaan vie orkkistekniikallakaan tuota 25l/100km jos vähänkin säädöissään ompi.Ja toisaalta jos on massia pistää autoon pari kymppiä ei sillä kulutuksellakaan hirveen suurta merkitystä oo.Varsinkin kun useilla jää nuo ajokilometritkin aika vähäiseksi.
     
  16. Street Freak

    Street Freak 1st gear

    se on ihmeellinen asia tuo perinteinen suomalainen luonteenpiirre joka löytää asioista vain ne huonot puolet.
    voitte varmaan tätäkin väittelyä jatkaa jossain muussa topikissa.
     
  17. bathory

    bathory Gearhead

    En kerennyt vielä kun äkkiä selata läpi mutta mikä gm siinä oli viimeisen päälle leppäjeepin koneella?
     
  18. ChevyCaprice

    ChevyCaprice 2nd gear

    Chrysler windsor -50
     
  19. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    401 Nailhead vie matkassa 3.07 ruuvilla,ST-400 askilla ja n.2tonnia painavan kotelon kanssa 12.5-13.5L/100km. Kokemusta on useammastakin autosta, niin autobahnoilta kuin Suomen kinttupoluiltakin.
    Ei se nyt niin kauheen radikaali kulutus musta ole,eikä niillä painavilla paskoilla nyt aina ihan jalkoihinkaan jäänyt.Vakiomotin melkein 600nm vääntö jaksaa kyllä viedä eteenpäin,vaikkei se mikään kilpavehje olekkaan.
     
  20. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Hyvä numero.
    Ihmetellyt tuota-50 Windsoria,vaikka oli jo kevään Tampereen näyttelyssä niin aika vähälle huomiolle jäänyt,vai onko vaan jäänyt meikältä jotain huomaamatta?
    Aika huima laite ja mikä työn määrä sekä hienoja yksityiskohtia/oivalluksia.

    Ollaan näköjään oltu lehden kuvaajan kanssa rinnakkain :D
    [​IMG]

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!