Amerikanrautoja talvikäytössä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Vilkuna, 26.5.2003.

  1. jakezzz

    jakezzz 1st gear

    Tähän topikkiin aivan liian tuoreella fullsizella täällä tämäkin talvi taas vedetään...hyvin pärjätty näillä romuilla talvet kunhan on maltti matkassa...
    Ja nyt kun taas saatiin talvi vihdoin tännekin päin suomea niin löytyy se sisäinen teini kahva eellä ajamaan (ei riitä tehot kesällä kahva eellä ajoon niin mennään ees talvella).
    Ja eipä tuu ainakaan kylmä kuten vielä tuoreemmissa pikkukinnereissä.
     
  2. MJF

    MJF Double Gearhead

    Valiantti on kauppakassina edelleenkin ajossa. M+S merkityillä halppisrenkailla oli täysin toivotonta edes yrittää ajoa, Hakkapeliitta vitoset alle niin johan rupes kulkeen 8)
     
  3. grantorino

    grantorino Gearhead

    Dodgella ajetaan kesät talvet, kun kunnolla teet ruostesuojauksen niin ei tarvitse pelätä suolaa ja kuraa. Pesemällä ne suolapaskat lähtevät pois uusista kalliimmistakin autoista.
     
  4. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    '65 Country Squirella pyörähtää vissii seittemäs vuos.
     
  5. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    miul ei oo amerikkalaista autoa. :-?

    -71 commodore käy talviautostakin, huomaan.
     
  6. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Pitipä mielenkiinnosta tarkistaa, et kaheksan vuotta tulee täs kuus täyteen! Äkkiä menee nykyää toi aika... Munki pitäs jo vissii olla vanha ja aikuinen, no vanha jo ainaki.....
     
  7. Holley

    Holley Gearhead

    [​IMG]

    Kromikehät päädyin laittamaan noille mustille peltivanteille. Minun omasta mielestäni sopivat tuohon, kun on noita muitakin kromiosia ja harmaata ja mustaa muuten.
    Tämä on ollut hyvä talviauto; onhan ollut kovia pakkasia, nollakelejä ja vaikka mitä.
     
  8. A/C

    A/C 1st gear

    Perhana että on hieno värikombinaatio!
     
  9. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Monet eivät nykyään kyllä muista ajella juuri kesälläkään.
     
  10. JnZm

    JnZm Gearhead

    Mun tekosyy oli tulotason tippuminen neljäsosaan aiemmasta, kuten jo muutamana opiskeluvuotena aiemminkin. Uskomattomia vakuutusmaksuja kehtaavat pyytää noista. :rotfl:
     
  11. harri60

    harri60 Gearhead

    Meillä oli 2007 tollainen.
    [​IMG]
     
  12. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    - Isossa autossa on mukavampi palellakin !
     
  13. impala67

    impala67 Double Gearhead

    ihan samaa olen itsekseni paheksunut, mitä vanhemmaksi tullaan sitä suurempi kynnys on sitä wanhaa harrasterohjoa liikutella. aina ei tarvitse hakea megapoveritapahtumia, joskus on hauskaa piristää keväistä maaliskuun tai harmaata lokakuun arkea ottamalla se vanha hassu auto ajoon... olen nähnyt holikan capricen talviliikenteessä, ja kyllä se vaan hieno ja piristävä näky! Sillä eipä piilofarkkujakaan tule tänä päivänä kovin usein maanteillä vastaan...
     
  14. Hatman

    Hatman Gearhead

  15. Holley

    Holley Gearhead

    Harri60: sait yv:tä juu!

    A/C ja Impala67, kiitos piristävistä kommenteistanne! Aina mukavampi ajella,kun tietää piristävänsä jotakuta.

    Deltapete: tuohan on oikeasti tosi lämmin auto! Ainoa, mikä vaivaa tietenkin kaikkia jenkkejä, on ensimmäiset 5 km, jotka on kyllä kylmiä, vaikka olisi lohkolämppärissäkin. Tai ne joilla on sisätilanlämmitin, eivät palele sitäkään.

    En tietenkään voi tässä sanoa, kun olen myymässä '89 Mustangiani, että se olisi selvästi kylmempi auto kovilla pakkasilla, kuin tuo Caprice.
     
  16. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Näköjään nyt Astrolla ja Capricella, vuosimalli sama molemmissa, eli `90.
     
  17. kapa 71

    kapa 71 1st gear

    67 belve stw
     
  18. Pedro81

    Pedro81 1st gear

    Buick roadmaster on nyt käyttiksenä.
     
  19. '82 Le Sabre

    '82 Le Sabre 1st gear

    Omassa sämpyläletukassa asia oli niin, että auto oli sisälämppärin jäljiltä lämpimämpi kuin 25 km:n ajon jälkeen! Pitää kyllä antaa täydet pisteet DEFA Termini 1850 -lämmittimelle!!!
     
  20. kristersuokuusi

    kristersuokuusi 1st gear

    Mun talviauto
    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!