AOD ei meinaa kylmänä vaihtaa isommalle.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja barfly, 26.5.2006.

  1. barfly

    barfly Gearhead

    Eli siis, Mercury Colony Park Grand Marquis -85 on kyseessä.
    Vaikka ennen lähtöä käy kaikki vaihteet läpi, niin aluksi ei meinaa vaihtaa yli 2:s vaihteen ei ODllä eikä D:llä.
    Sit kun antaa jenkaa enemmän ja höllää hiukka kaasua, niin ODllä heittää isompaa pesään ja senjälkeen myös D toimii.
    Loota toimii muuten ok.
    Missä vika?

    Mulla oli Caprice, jossa oli TH200R4 ja vani, jossa oli TH700 ja kumpikaan ei käyttäytyny noin.
    Siksi kysyn.
     
  2. barfly

    barfly Gearhead

    Asia lienee niin, että vikaa ei ole.
     
  3. barfly

    barfly Gearhead

    Asia lienee niin, että vikaa ei ole.
     
  4. JavelinAMX-71

    JavelinAMX-71 1st gear

    Kyllä siinä varmaan jotain häikkää on, vaikka minä en tiedäkään mitä. Mulla on kahdessa stribessä ollut ko lodju, eikä niissä kummassakaan ilmennyt moista. Tietäjät kertonevat enemmän.
     
  5. _Freak_

    _Freak_ 1st gear

    Niin siis kans mitään tiiä, mut tarkotatko et ei vaihda aluksi ollenkaan yli 2:sta, vaikka kuinka paljon on nopeutta/kierroksia, sit varmaankin jotain häikkää.
    Itte vaan oon huomannu et oma ei vaihda 3:sta alle 50 km/h eli täytyy kiihdyttää 50-60 ja päästää kaasu et vaihtaa. Kierroksista en tiiä, mut on se mukavampi ajaa 50:ä kolmosella kuin 2:lla. Muuten jos ei päästä kaasua taitaa vaihtaa vast yli 60:n. Niin sen kai kuuluu toimiikin, ei muuten haittaa, mut kun kaikkialla on 40:n rajotus.
    Pantoja kiristämällä/löystämällä noita vaihto kohtia kait säädetään.
     

Kerro tästä muillekin!