APUA! auton myynti ulkomaille?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja dean66, 28.1.2005.

  1. dean66

    dean66 Gearhead

    en tiiä onko tämä vitsi vai mikä, mutta tuo valiantti on siis nyt myynnissä ja sain äsken joltain tom of englandilta mailia, että hän ostaa sen, anna nimi, osote ja puhelinnumero, niin hän laittaa shekin tulemaan ja sitten kohta tullee joku shipperi ja viepi auton.

    eihän se nyt näin mene?! täh? onko tuo joku mailirobotin sketsi vai nuinko sitä autokauppaa nykyään tehdään?

    mutta, jos se siis on ihan tosissaan, niin eikai se voi olla tosissaan, että lähettää tänne hevon helevettiin melekein kolomen tonnin shekin pelkkien netissä olevien kuvien takia?! vaikka rehdisti vasta otettuja kuvia oovatkin.. .

    onko kellään kokemusta moisesta? siis että onko tämä vitsi:D

    eihän tuossa siis minulle mitään riskiä ole, nimi ja osoite nyt on ihan julkista tietoa muutenkin.

    mutta entäs jos se on totta, poistanko minä sen rekisteristä tai jottain? auttakee!!

    helepoin ois kun joku tulis rahatukon kanssa silmätysten tekemään kauppoja... on se peliä perkuta nykyään...

    -a-
    ps. niin ja tämä ei ole myynninedistämiskampanjaa tai uhoa ruotsiin myymisestä, tuommonen maili, tai oikeestaan jo parikin mailia samalta heebolta on tullut. ihmeellistä on tämä...
     
  2. HerkkuJerkku

    HerkkuJerkku Gearhead

  3. dean66

    dean66 Gearhead

    jotain samansuuntaista kyllä, nettiautossaKIN se on myynnissä.

    nuissa jutuissa jää vain ihmetyttämään, miten pankki voi periä rahat takaisin, jos minä lunastan jonkun shekin käteiseksi? ei kai se minun virhe ole, jos pankki lunastaa katteettoman shekin?

    -a-
    ps. taijan edelleen suosia sitä, että kauppa tehhään suomalaisen kanssa tai sitten jätetään tekemättä :D
     
  4. Swine

    Swine Gearhead

    Mun muistaakseni vastaavista tapauksista on ollut ennenkin juttua tällä foorumilla.Ja ne vastaavat tapaukset olivat 100% kusetusvirityksiä.
     
  5. tniitty

    tniitty Gearhead

    auton osto

    meilaa jätkälle takas ja sano että tuu hakeen vaan, mutta ota käteistä
    mukaan senverran että riittää :lol:
     
  6. outroadrebels

    outroadrebels Gearhead

    :D mulle tuli kanssa aspenista jonku hiton tom of englannin viesti just samalla tavalla että hää ostaa kärryn pois....täyttä kusetus hommaa ei kannata paljon vastailla. :mad:
     
  7. impala1968

    impala1968 Gearhead

    No laita osoite, kato jos shekki tulee ja viet pankkiin. Jos (tai kun) ei kelpaa niin et oo mitään hävinnyt. Kunhan et anna autoa minnekään ennenkuin rahat on kädessä.
     
  8. HerkkuJerkku

    HerkkuJerkku Gearhead

    Oli joskus nettiauton etusivul tommoen teksti.
     
  9. MustangSally

    MustangSally Gearhead

  10. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Voi Vit*u!! Jos pankki munaa ja lunastaa kattettoman shekin niin sehän on niitten oma asia?
     
  11. dean66

    dean66 Gearhead

    niin minäkin kuvittelisin, mutta taijan jättää asian silti sikseen:) pien vallun omana, jos ei kotimaasta löyvy rahakkaita ostajia :D

    -a-
     

Kerro tästä muillekin!