APUA, Mistä löytyy Oulusta mattamustaa kontaktimuovia ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Jukka K, 12.7.2005.

  1. Jukka K

    Jukka K 1st gear

    Eli mistä kaupasta Oulun alueelta voi ostaa mattamustaa kontaktimuovia. Pitäisi tehdä autoon numerot kisoja varten. Kirjakaupat on jo kyselty, myydään ei oota.
     
  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Oulustakin löytyy varmasti vastaavanlaisia firmoja kuin täällä on eli mainoskamaa tekeviä yrityksiä (täällä meilläpäin mm. Mainostalli ja Mainosbuumi -nimisiä) ja ne tekee sulle edukkaasti noi numerot ja tuleepa sit samalla siistit eikä ainakaan täällä oo mulle maksanut kun jokusen euron. Ja ne myykin tota muovia jos haluat ite askarrella. Näin ainakin täällä meilläpäin.
    Ja sit täällä kauppaa myös Etola ja toinenkin paikallinen kumi- ja muovialan kauppa tota tavaraa ihan rullasta. Mut ite oon huomannut noi mainosfirmat paremmiks kun ne tekee noi numerot ihan koneellisesti leikaten ja siinä voi sit valita haluamansa fontin ja tulee siistit. Eli katoppas paikallisesta puhelinluettelosta ton tapasia firmoja :wink:
     
  3. Jukka K

    Jukka K 1st gear

    Vastaan itselleni. VINK Finland myymälä löytyy Oulustakin, sieltä sain sopivaa muovia. Hinta oli halpa ja saa vielä itse leikellä numerot. Ehkä olisin teettänyt numerot, mutta en näin kiireellä.
     

Kerro tästä muillekin!