Apua tien päälle

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja mietmi-3, 1.4.2018.

  1. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Tossa hokasin ton öljyvalo topiikin ja näin niinku muistutukseksi niin aikoinaan oli hieno ja mahtava OD-tiepalvelu jonka osoitteisto tais hävitä jonkun palvelimen maksullisuuden vuoksi. Kopsasin silloin mun omille sivuille yhteystiedot http://www.kanadanvani.fi/Tiepalvelu.htm .Emäntä tossa heitti että siellä fasepuukis on kans joku usa-tiepalvelu porukka. Laittakaahan pikavalinnat puhelimeenne linkeistä niin saadaan kavereille apuja. Meillä vannareilla on myös laaja verkosto ja ollaan varsin avustavaista porukkaa.
     
    12345678910 ja passerby tykkäävät tästä.
  2. ursus2

    ursus2 Gearhead

    Hyvä että on tallessa, mullakin on koneella toi lista olemassa.
    Olisko hyvä että em. listalla olijat päivittäisivät tietonsa jos tullut muutoksia tai jos haluaa itsensä poistettavan?
     
  3. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Ajokausi alkaa ja tapahtumia riittää. pitäis varmaan fiksata toi mun lista uuteen kuosiin että olis helpompi lukea. tein sen silloin joskus vähän hätäseen. PÄIVITYS PAIKALLAAN!
     
  4. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Olihan kersan haku reissu. Aamusta läksin kohti siilinjärveä likan ooppelilla. No menomatka meni ihan jees. Paluumatka ei mennytkään niin putkeen:mad: Viitasaaren ja kyyjärven välillä Ooppeli päätti ettei huvita :eek: .Lähti ilmeisesti vesipumpusta siivet irti o_O .Soitto sinne ja soitto tänne ei mistään APUA. Yks kaveri on jopa tiepalvelumies mutta niittenkään tiedostoissa ei (muka) ketää sielläpäin. No akka läks Lapualta 90km päästä hakemaan meitä (minä ja likan perhe johon kuuluu vajaa 3v juippi). Nilkutin pikkuhiljaa eteenpäin ja sit narunjatkeeski. Veto Kyyjärven shellille josta kuulu että Karstulas lähin tiepalvelumies. Onneks nyt ollaan kotona ja Wiski lämmittää.
     
    12345678910 ja isalmela tykkäävät tästä.
  5. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Tästä noin sama matka ois ollu ku emännälläsi. Ettei olisi ollut itestä sen enempää apua. Mut hyvä et kotiin pääsi
     
  6. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Joo eihän tässä muuta hätää ollu ku toi pikkumies ja kissi (sisä kissa).
    Joutihan toi akka ajella :rolleyes: . Oli muuten hupa seurata ku Neonis on vetopiste kuskin puolella ja Ooppelis apukuskin puolella. Emäntä ku nosti pikkasenkin kaasua ja en keriinny jarrulle niin pikkasen Neoni heilahteli...... Pikkumies kuulemma oppi kaikki kirosanat matkalla:oops:

    Eniten asias huvittaa ku kuuluu od tiepalveluun ja on itte useimmin tien vieres verrattuna avustamiseen :D:D:D
     
  7. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    :D Varmasti hauska hinata noin :D

    Hyvä että nuorena oppii tavoille :D


    En tiiä olenko edes listassa? Mut olen kyllä valmis auttamaan tarpeen tuleen.

    Pysähtelen aina kans jos joku tien poskessa.

    Harvinaisen vähän itse jääny tien poskeen, yleensä hajonu onneks kotiin tai töihin. Tosin pensa loppunu kyllä useasti ni rouva tottunu sitä kuskaamaan
     
  8. manha

    manha Gearhead

  9. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    En kuulu nyt enkä tulevaisuudessakaan fasebuukkiin. Toi oli mulle yllätys että noita tiepalvelumiehiä on useampi porukka ja eivät tee yhteistyötä :confused: . Eipä sitä lopulta hajonnut ku vesipumppu ja kansipahvi.............. Ny pitääs lähtiä hakemaan "uutta autoa" likalle. Onnex löytyi nettiautosta 1990 voortti o_O tästä läheltä :) .
     
  10. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    En minäkään kuulu naama kirjaan.

    No löyty sentään oikia auto ;)

    Itse kans noita halpoja autoja katsellu. Kun meinaa osia saada käyttikseen ( varmari puikki ). Ostin just leimatun 850 voplon 250 e. Kuukautta ennen möin tohon ton moottorin :D
     
  11. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Kännyyn tuli muutama vuos sitten sovellus jolla motoristit sai lähettää avunpyyntöjä. Mulla oli se yhtenä kesänä sillee et hälyttää 150km säteellä. Tais tulla 1 avunpyyntö. Laajensin haarukkaa mut ei se liikenne siitä vilkastunut. Mahtaako olla toiminnassakaan enää.
     
    palontie tykkää tästä.
  12. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Eipä ostettu voorttia josta (oli rengas rikki ja putki poikki) ku kaveri kävi kyläs ja soitti yhden puhelun niin saa likka uudemman ja paremman auton (ooppeli) halvemmalla. Kiitokset siitä Juhalle ;)
    Pitää niputa toi toinen ooppeli niin vajaan parin kuukauden ajoolla tulee maksuun toi "uusi"
     
    Camino'79 tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!