Apuja kaivataan, 3gen Hemi moottorinohjaus, ajoesto päällä? HPtuners tietäjiä?

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja MikkoV, 31.10.2019.

  1. MikkoV

    MikkoV Gearhead

  2. laakkius

    laakkius Gearhead

    Naapurilla meni kans hermo gen3 ruiskun kanssa pelaamiseen ja vaihto tilalle kaasarin. Pelaa kuin ihmisen mieli, suosittelen... :)
     
    grantorino tykkää tästä.
  3. Qtti

    Qtti 2nd gear

    Mikko mulla ois 2004 (sama 2005 ja muistaakseni ainakin 2006 vielä) 5.7 Hemin/545 RFE kaaviot (C1-black, C2-orange, C3-white, C4-green), plus 2005 kaasupolkimen kaaviot sekä 2007+ computer Hemi powers/grounds kaavio. Toi viimeisin vois kiinnostaa sua? 0400851095 saa yhteyksiä.

    Kauhavan miehelle, se oli 68 Charger, ja vika oli tosiaan tuossa virtalukossa minkä Mikko jo korjannu painonapilla.
     
  4. C5_Z06

    C5_Z06 Gearhead

    Tuossa tulikin ketjun aloittajalta spostia johon vastasin mutta laitetaan samalla tännekin: mun käsittääkseni HPTunersilla EI saa Moparin SKIMmiä eli ajonestoa poistettua, vaikka se näkyykin ohjelmallisesti enable/disable -valintana.

    Samalla lailla vaikkapa nyt 2004 Corveten Flex Fuel enable/disable -valinta on näkyvillä, mutta vaikka sen laittaa enable:ksi, niin ei se muuta mitään. Jotta se toimisi, tarttee syvempää hakkerointia, jota en itte osaa.
     
  5. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Oliko nyt niin et kartat kirjoitetaan pcm RAM puolelle, ja tuo Moparin ecun Skim on ROM puolelle, tai toisinpäin. Jälkimmäiseen Hptuners ei suorilta kykene. Näin asian ymmärtänyt

    Mutta tosiaan, suuttimet sumuttaa eli tässä on kyse muusta kuin Skimmistä. En ole tuohon nyt muutamaan viikkoon ehtinyt perehtymään, myyjä aktivoitua kun tein paypaliin valituksen, katsotaan miten etenee...

    Täähän oli tää tällanen kitti.
    https://swapspecialties.com/product/hemi-standalone-harness/
     
  6. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    No perkele, kyllä se myyjä meinaa että Skim lienee pompannut takaisin päälle, onkohan Suomessa ketään ken tuon saa pois?
     
  7. JAMANT

    JAMANT Gearhead

    Skimmin poisto voi olla mahdotonta, se kun kerran sen havaitsee, niin ei saa enää pois. Minkäs vuotinen toi on, kun ei tuo 3gen sano mulle taas mitään. Mulla on Chryslerin DRB III -testeri, sillä saa ohjelmoitua avaimet Chryslerit ainakin 99-04 välillä, mutta vaatii PIN koodin (jonka saaminen tällä hetkellä kiven takana, kun merkkiorganisaation tunnukset ei toimi, kun on uusi maahantuoja, neljä viikkoa jo olleet pimeenä, sain tänään kahteen Jeeppiin PIN-koodit, kiertotietä, että periaatteessa vois järjestyä ne) ja tietenkin ne siruavaimet ja siihen liittyvät immon osat. Ehkä osaa myös poistaa Skimmin, en tiedä. Jos on 2005->, niin ensivuonna vois järjestyä, kun saan Witechin tunnukset aktivoitua, tänä vuonna ei onnistu, kun vuosi on lopussa ja maksaa kumminkin 1200 USD se lisenssi (en muista ulkoa nyt, oliko se kalenterivuosi vai vuodeksi tästä eteenpäin se lisenssi maksu, mulla nyt käytössä lisenssitön versio ja silloin tuskin pystyy ja saattaa silloinkin vaatia PIN-koodin)...
     
  8. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Tässä on johtosarja standalone tyyppinen, eli mitään immo-optiota ei ole, ei alkuperäistä virranhallintaa jne.

    Tämä oli 2009 tai 2010 Challengerin PCM.
     
  9. JAMANT

    JAMANT Gearhead

    Ok, sitten vaatii Witechin tai vastaavan (kai sellaisiakin on, mutta niistä en tiedä, paljon olen tutkinut asiaa, mutta oikeasti toimivaa korvaavaa en ole keksinyt). Sillä joko onnistuu tai sitten ei sen Skimmin poisto. Ainakin näkis, onko Skim aktiivinen...
     
  10. JAMANT

    JAMANT Gearhead

    Ja nyt tais Witech kuolla, ei saa enään yhteyttä autoihin :odrealmad::odrealmad::odrealmad: , Laitoin tiedustelua asiasta paremmin tietävälle jenkkilään.... Katsotaan saako etänä tehtyä mitään vai menikö vituiks koko laite...
     

Kerro tästä muillekin!