mitta 295 ympärysmitta = etenemä yhdellä pyörähdyksellä 2123mm ja tolla 235-kumilla 2229mm eli eroa on kymmenkunta senttiä ts. viitisen prosenttia eli 80km/h *0.05 = 4km/h minkä Mekki jo kertoikin.
Kyllä niiden ero on aika iso kun laittaa rankaat vierekkäin niin talvirenkaat on huomattavasti korkeammat.
Olisko kellään varastossa tollasta drac piiriä. Se sieltä on kajahtanut rikki. Tarttis saada hommattua pikaisesti. Olen soitellut ympäri suomea ja se osa on kaikilta loppu. Eikä kuulemma saa tilattuakaan enää.
Lainaan tätä topikkia, kun täältä varmaan löytyy tietoa... Eli tuli hommattua tuollainen 4L80E Loota -94 Suburbanista, tää laatikko tulee päätymään Javeen manuaalisella koneistolla ettei tarvii sähköjen kanssa pelata. Mikäs mahtaa tuollaisen vaihteiston alkuperäinen stall speed olla? Terv, Iiro
Nyt kun tietäs käykö vssb heittämällä sinne dracin paikalle.. Joo liitin kyl taitaa käydä, mut onko nastat samas järjestyksessä..
. pitäis mennä heittämällä paikalleen sen toisen jumpperirivin tehtävä ollee siivota laatikkosignaalista häiriöitä ja olihan sulla nytkin siellä aiemmin toimiva drac, vaikka piti olla vssb
. bensavehkeiden korteissa oli vuosimallien mukana jotain eroja, että kipinänajoitus oli välillä kortilla ja välillä ECU:lla
Mä epäilen että tossa autossa on tehty pikku mulkkauksia ton järjestelmän kans. muutakin kun pelkkä drac piiri. sähkökuva auttais kuikan selvittämistä. siis edelleen sellainen jossa on se vssb.
. vittu survo se sinne vaan, toimii tai ei toimi, selviää kokeilemalla. mitä sitä nyt tarttee enää jännittää, kun vehkeet on jo paskana muutenkin. kohta on kesä ja vaihdoit turhaan talvirenkaatkin alle ellei se keksintö kohta lähde kulkemaan eiku hanaa hanaa! http://www.youtube.com/watch?v=siiWstFqBlY
Multa ainakin sais tollasen halvemmalla, mut mikä sen alkuperäsen on rikkonu? jos siel on vaik signaalipiuha oikarissa +:n kanssa niin toi ehjä paukahtaa samalla hetkellä kun kääntää virran päälle..
mitään uutta? onkohan mitään uutta tietoa kun olen seurannu topikkia sivusta mielenkiinnolla kun toi oma k2500 -95 ei vaihda enää kolmoselle 1-2 ja pakki toimii hienosti onkohan tuohon jotain lääkkeitä
lukiaa en oo kun ei tollasta lukiaa ole oiskohan kellään tässä lähettyvill. viimeksi kun käytin lukiassa niin siellä oli vikakoodeja vitusti eikä niitä saanu edes pois ses valo palaa yhä ja makso kiitettävästi (luku,sammutin,ruisku-ohjausboxi) =kevyt olo.
Re: lukiaa Olen siinä käsityksessä, että tosta saa koodit luettua suunnilleen paperiliittimen hinnalla
Niin ja jos kyseessä on tää nurmijärvi joka on tässä vantaan ja hyvinkään välissä nin piipahda käymään täällä niin lukastaan koodit ja ihmetellään..
tcc joo kiitti vinkeistä luin noi vikakoodit "paperiliittimellä" 83 eli tcc circuit failure pohja auki ja vaihdoin tcc:n ja kaikki muutkin solenoinnit samalla. ei mitään vaikutusta ja antaa edeleen saman vikakoodin seuraavaksi vss ja jarrupolkimen kytkin onko mitään muita ideoita.
ei toi tcc circuit failure tuu jarrupolkimesta eikä vss:stä ja ei sovi oireenkuvaankaan, jos vss pimenee niin ykkönenkin hukkuu, ja jarrupolkimen kykimelle on oma koodi. Kannattas varmaan tarkistaa piuhat tietokoneen ja laatikon välistä koska toi viittais siihen että yhteys on poikki ecm:n ja sen solkun väliltä. gmtdscanilla muuten pystyy "pakkoohjaamaan" lootaa pääsee aika hyvin jyvälle pelaako solkut ja tunnistimet kun sen lyö kiinni ja käskyttää pikkasen..