apuva tarvis mopar tietouteen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja laitinen88, 6.7.2014.

  1. laitinen88

    laitinen88 2nd gear

    eli aspen on kysees ja nyt tuli sellai onkelma et yhistelmä on 225+904+8vartti lukko

    ja asia vaihto moottori olis 273 miten on käykö suoraan tohon laatikon jatkeeks vai onks eroo kasi koneen 904 ja kutosen??

    kiitos jo etukäteen :)
     
  2. aspenSE

    aspenSE 3rd gear

    ei käy.kasissa esim srartti alhaalla öljypohjan tasolla kuskinpuolella,tarvit myös vetolevyn ja turbiinin laatikon lisäksi.laatikoitaki eri mittasia.paras jos saat nuo samasta kokoon panosta kun konekin. tässä nyt ainaki.
     
  3. JTE3

    JTE3 Gearhead

  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Turbiinia ei tarvii vaihtaa jos uus loota on samaa vuosikertaa ja lootan pituuskin on sama. Oliko se -67 ja vanhemmat eri boorilla kuin uudemmat ja sitten -70 puolivälissä tuli lukkoturbiini lisäksi.
     
  5. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Turbiinin snouttia on kahta kokoa, vaihtuu tuossa 67 seutuvilla, boorit mielestäni samat (en vanno) ja 273 taitaa löytyä molempia?

    Nuo Schumacherin swappikorvat on viisas valinta, peltisarjoilla pääsee suht vähällä (tulee kyllä hieman alas vs valusarjat), startti ja laturi käy släntistä, isompi jäähdytin (hyväkuntoinen orggis saattaa riittää) ja tuo kasin 904/999 loota, niin swappi on jo aika pitkällä. Okei, vesiletkujen sommittelua tietysti ja sähköjen vetoa... Katsastus on kokolailla läpihuutojuttu...

    Onnea ja malttia, niin hyvä tulee
     

Kerro tästä muillekin!