AR-kerho

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Hd-hippi, 29.5.2004.

  1. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Uudessa mobilistissa oli hauska pääkirjoitus jossa kirjoitettiin vakavasta kansantaudista nimeltä ROMUHOLISMI.
    Rouva sattui lukemaan jutun ja naureskeli että nyt on meikäläisenkin sairaus näköjään "diaknosoitu" eli muitakin "vakavasti sairaita" on...
    Nythän tässä vois sitten perustaa vaikka tälläisen virtuaalisen
    "anonyymit romuholistit" kerhon... :grin: :grin:
    Mitenkäs se näissä se aloitus tehtiinkään??? hmmmmm. ai niin näinhän se menee:

    -Moi olen Miikka ja olen romuholisti.
     
  2. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Kuulun joukkoon olen ROMUHOLISTI.
     
  3. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Ihan naurettavia väitteitä, muka riippuvaiseksi romuista, pystyisin milloin tahansa laittamaan noita romuja paalaamoon, no tietenkin purkaisin ensin ehjät osat pois, ja hah ei minulla ole mitään pakkomielteitä, sekin yks auto enpä ostanutkaan sitä, tosin se oliskin ollut aika kallis, tälläkään viikolla ole vielä yhtään uutta autoa tullut, kun haen sen uuden FIAT Stellan vasta huomenna.
     
  4. supercharger

    supercharger 1st gear

    My name is Kai... and i´m an junkholic.
     
  5. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Cuda71:n kanssa joskus pohdimme että pitäisi olla oma kerho anonyymeille jenkkiautoharrastajille, siellä voisimme avautua ja saada tukea "sairauteemme"...

    Minun ainakin pitää myöntää että olen Overdriveholisti, keskustelut pitää tsekata turhankin usein.
     
  6. Konte

    Konte 1st gear

    Ja vaimot ei varmasti usko että taas ollaan tsekkaamassa OD-keskusteluja vaan syytekirjelmässä epäillään toistuvaa kevytkenkäisten ja kengättömien tyttösten tiirailua sellaisilla nettisivuilla :grin:
     
  7. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Tuossa vihonviimeisessä kommentissa piilee totuuden siemen...
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    Mä en oo AR-holisti, mä oon PAPA-holisti, Pelkkiä Aarteita,PersAuki...
     
  9. Cuda

    Cuda 1st gear


    :razz:
     
  10. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Tunnustan molemmat riippuvuudet, OD:n ja romun... :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!