Aspen harastajat/FDVA.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja 440 SIX PACK, 25.6.2008.

  1. 440 SIX PACK

    440 SIX PACK Gearhead

    Onko kukaan uskaltanut ajatella et aspenit mahtuisivat samaan porukkaan vallujen ja darttejen kanssa ovathan kuitenkin A-koppasten jalkeläisiä! ja alkavat vähetä kovaa vauhtia iloisesti laulaen niin kuin edeltäjänsäkin aikoinaan eikä tietääkseni aspen kerhoa ole? itselläni 1 aspen 2 A koppaa. :lol:
     
  2. Käkö

    Käkö Gearhead

    On uskaltanut ajatella...

    Siis tommoonen pyllis eli Aspen on maanmainio kulkupeli ja sopis meidän kerhoon hyvin.

    Mehän ollaan kumminkin parasta A-ryhmää ja Aspen on jääny edelleen ajatuksien asteelle, FMA on ollut tähän asti myös Aspenilla ajavien kerho ja muutamat Aspenista innostuneet ovat väläytelleet Aspen/Volare-kerhoa mikä sekään ei olisi huono vaihtoehto.

    Notta tämmööstä.
     
  3. Simo

    Simo 1st gear

  4. PJP

    PJP 1st gear

    Omasta mielestäni Aspenit mahtuisivat hyvin kerhoon. Nehän mahtuivat aikoinaan hyvin Slant Six Club of Americaankin.
     
  5. apukuski

    apukuski Gearhead

    Tästä Aspen kerhostahan oli tossa talvella ihan oikeesti puhetta, mutta tais sillon innokkaat osallistujat jäädä yhen käden sormilla laskettavaksi.
    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... 278d81855c

    Olen kyl edelleenkin valmis alkaa puuhaamaan tuota jos vaan osallistujia löytyy..
     
  6. 440 SIX PACK

    440 SIX PACK Gearhead

    olen myös halukas liittymään jos kerho syntyy ja vois elätellä ajatusta et aspen volare kerho ja dart valiant kerho vois tehdä yhteistyötä esim forssa piknik ja muut kokoontumiset jossa olisi dartit valiantit aspenit volaret samassa rivissä,mut tilanteen tässä vaiheessa vielä ei siis elokuussa uskalla aspenilla FDVA pippaloihin tykkimäkeen tulla tai se varmaan pitää jättää ainakin nurkantaa piiloon kun ei ole ajo kunnossa kumpikaan A-koppa. :lol:
     
  7. Käkö

    Käkö Gearhead

    Höpöhöpö, tottakai uskaltaa tulla, ei pyllistä tarvii hävetä, sekaan vaan...
     
  8. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Tykkimäkeen?? Kouvolan tykkimäkeen??
     
  9. 440 SIX PACK

    440 SIX PACK Gearhead

    No eiku sit tykkimäkeen ÄÄÄSPENILLÄ :rotfl: tänään tulikin pyörähettyä mikkelissä olli muutama hieno A-koppakin ja aika paljon muitakin moppeja ja
    vissiin jotain muitakin amerikkalaisia :odroll:
     
  10. signet

    signet Gearhead

    No just sinne,Käyrälammen leirintäalueelle.
     
  11. Jimmy Dart

    Jimmy Dart 1st gear

    mukaan vaan

    Dodge Aspenit vois oikeesti liittyä mukaan. :) Ihan yhtä kivoja.
     
  12. Jimmy Dart

    Jimmy Dart 1st gear

    hups

    Parempi se on aspenilla tulla, kun Ford pick-upilla. Sattu olemaan vielä hirveä bensasyöppö(tyhjensi mun lompakon) :mad: Dartti lepäili sillon korjaamon pihassa liikuntakyvyttömänä. :cry:
     
  13. rusteri

    rusteri 3rd gear

    Näin entisenä Asspen miehenä ja toivottavasti taas joskus nykyisenä omistajana, olen kyllä samaa mieltä ko. autojen hyväksymisestä. A-koppaa nyt löytyy yhden Havuskylän tarpeiksi, mutta kyllä pyllykynän kaipuu vain jäi vielä.
     
  14. L.P.

    L.P. Gearhead

    Luulenpa, ettei FDVA:lla ole ainakaan liikaa jäseniä. Luulen, ettei tämän sorttisessa kerhossa oltaisi ollenkaan pahoillaan uusista jäsenistä - etenkään aktiivisista ja vuosimaksua maksavista.

    FDVA:n perustemisen aikoihin 1987 Aspenit ovat varmaan olleet enemmän käyttöauton roolissa. Onko 23 vuodessa tapahtunut muutosta? Sanokaa te tuon ajan paremmin kokeneet, koska olin itse tuolloin 2 vuotias.

    Slant Sixit on niin kivoja koneita, että olisi mukava yhdistää niiden harrastajat jotenkin. Slant Six Club of America oli hyvä vertaus.
     
  15. dodge71

    dodge71 Gearhead

    perskynät on jees
     
  16. L.P.

    L.P. Gearhead

    Joltain osilta saattoivat olla vähän niinkuin A-body, mutta Aspen on F-body. Suurimmat muutokset Aspeniin tapahtuivat vasta 1980, mutta yhtä vähän A-bodyä ovat kaikki Aspenit.

    Tekniikkahan on pääpiirteittäin sama, muuten ei ole yhteyttä A-bodyn kanssa.

    En varmaankaan ymmärtänyt viestiäsi oikein ja keskustelukin lähti sivuraiteille...
     
  17. kkam

    kkam 1st gear

    Ei kaitte asPenis oo kokenu ku pari faceliftiä neljän valmistus vuotensa aikana. Ja neki vaan takavaloissa, maskissa, etuvilkuissa ja etuvaloissa. Näin nopeesti muistellen.
     
  18. L.P.

    L.P. Gearhead

Kerro tästä muillekin!