Auto Californiasta (Santa Rosa) Suomeen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mac, 6.1.2013.

  1. Mac

    Mac Gearhead

    Tiedän, että kyseisiä aiheita ollut miljoona ennenkin, mutta kun tuo haku nyt jumissa, niin tehdään se miljoonas ensimmäinen.
    Sattui tarttumaan Ebaysta auto haaviin ja nyt tarvitsi löytää sopiva firma, joka hoitaisi sen Suomeen.
    Mitäs kaikkia tuolla suunnalla olevia firmoja on, joilta voisi pyydellä tarjouksia palvelusta?
     
  2. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

    samalle sivulle mihin kirjoitit tän viestin löytyy:
    Auton ja tavaran tuonti USA:sta -tietopaketti
     
  3. Mac

    Mac Gearhead

    Juu, selailin sen läpi, mutta muistaakseni jossain oli ihan pitkä lista nimenomaan tuolla Kalifornian alueella toimivista yrityksistä.
     
  4. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    no tuolta listalta löytyvä alpinetrade on ainakin siinä lähellä ja hyvin toimii
     
  5. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

  6. Rantala

    Rantala 3rd gear

    Ei toiminut minulla, että suosittele vain omasta puolestasi!
     
  7. T5

    T5 Gearhead

    Mikäs siinä ei toiminut?
     
  8. Rantala

    Rantala 3rd gear

    Pistin Yv.
     
  9. Ilari

    Ilari Gearhead

    Finn-US trading on toiminut hyvin mulla. Yksi auto ja monta pakettia on tullut sitä kautta. Sijaitsee Long Beach, LA.
     
  10. Rantala

    Rantala 3rd gear

    Finn-US trading ... en löytänyt tuollaista firmaa omasta Googlestani lainkaan? vain Kauppalehti tunsi ja ko. firma lopettanut toimintansa ajat sitten.


    Enkä löytänyt noidenkaan sivuilta yhteyshenkilöiden nimiä, ei osoitteita, ei edes puhelinnumeroa?
    Onko minun koneeni jotenkin valikoiva, "vajaatoiminen"? :oops:
     
  11. arskazone

    arskazone Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!