Auto / Hot Rod aiheisia tatuointeja.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja livinki, 12.6.2010.

  1. livinki

    livinki 1st gear

    Itseäni kiinnostaa erilaiset tämän alan tatskat. Joten jos omistat sellaisen ja kehtaat laittaa näkyviin, niin tähän topicciin vois keräillä sellaisia.
    Tossa kuva omasta kädestä.
    [​IMG]
     
  2. sepi 74

    sepi 74 1st gear

  3. cuda69

    cuda69 Gearhead

    mulle on tulossa joskus loppukesästä RAT FINK aiheinen roditatuointi.
     
  4. shark

    shark 3rd gear

    Tatuoinnit mulle kuvastaa mun persoonaa ,eikä mitään muoti "tribaleja" kuten monilla tänään näkyy olevan.
    Elämä ollut "Moottorin pärinää ja pauketta since -76", niin kotkan tilalle kasi.
    [​IMG]

    Tää taas tuli auton seurauksena.Kun rakensin "Shark DeVillen" ,niin käskin Peksun tehdä ekaks koriste-esityksen moisesta eläimestä ja kun olen horoskoopissa kala ja voin olla joskus pirullinenkin niin...kaks kärppää samalla :wink:
    [​IMG]

    Kissoista kun tykkään eli olen välillä laiska ,välillä taas tapahtuu ja teen harvemmin mitä muut sanoo ,niin..

    Pitäis tehdä vielä "Route 58" merkki oikeaan olkaan,niin olis kädetkin tasapainossa :lol:
     
  5. Savo

    Savo 1st gear

  6. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Vasempaan käteen tehty vuonna ´95 Robert Williamsin aikoinaan maalaama Hot Rod Race ja siitä jatkettu koko lapanen täyteen samaa aihetta sivuten, päättyen ranteeseen roadster kuvaan.Kuvat by P.Pihlajamaa.
     
  7. sami

    sami Gearhead

    [​IMG]

    By BigP Pihlajamaa. ja syksyllä jatkuu.
     
  8. livinki

    livinki 1st gear

    Komeita kuvia laiteltu tänne. Näitä varmaan löytyy lisää, joten laitelkaapas rohkesti kuvia näytille :D
     
  9. Lord of flies

    Lord of flies 3rd gear

    Itellä on tommonen kasi hakattu käteen. Päälisin puolin kertoo mieltymystäni jenkkiautoihin.

    Sieluun hakattu kuva onkin sitten asia erikseeen, se kerrotaan vain harvoille ja valituille.
    [​IMG]


    Ja tuolta löytyy loput muhun hakatut kuvat. Lisää tulee varmaan syksyllä
    Kaikki tatskat
     
  10. arrakis

    arrakis 1st gear

    Tämä yksi löytyy.

    [​IMG]
     
  11. Jube-setä

    Jube-setä 1st gear

    Täältä löytyy mooneyes:it ja harrikan logoa tapaileva kuva.

    Näkyville en saa kun ei tuo kuvablogi toimi..
     
  12. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  13. Chevi

    Chevi Gearhead

  14. cuda69

    cuda69 Gearhead

    hieman ot.tais boydin muija olla vähä mustis ku hommas potkut Lizille,tyttö oli näppärä tekeen hommia.
     

Kerro tästä muillekin!