Auto Pohjois-Carolinesta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja nitola, 21.9.2021.

  1. nitola

    nitola Gearhead

    Oisko suositella kuka vois sen Suomeen ”tuottaa” siltä suunnalta?
     
  2. Mobil59

    Mobil59 1st gear

    Mulle tuli Challe naapuri-osavaltiosta South Carolinasta Rays Automotive:n kautta 2018. Hoitivat kaupat paikan päällä ja maakuljetuksen Usassa sekä laivarahdin Suomeen Kotkaan. (Itse hoidin yhteydenpidon ja tiedot autosta suoraan auton myyjän/omistajan kanssa). Oman kokemukseni pohjalta homma toimi hyvin Rays Automotiven kanssa.
     
    Mikkis tykkää tästä.
  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Rays Automotivella myös ääni. 3 autoa tullut Ramin kautta ongelmitta.
     
    Mikkis, SS-454 ja Kustom STW tykkäävät tästä.
  4. skipi56

    skipi56 3rd gear

    Panu Virtanen, Cambria Enterprises.
    Muutama kärry tullu Panulta eikä paremmin vois toimia.
     
  5. CCW

    CCW 1st gear

    Johannes Enterprises LTD Atlanta GA. Useita autoja, yhteensä kymmeniä, Johanneksen kautta itselle ja kavereille hankkinut. Todella asiantunteva, ystävällinen ja nopea palvelu erittäin kilpailukykyiseen hintaan. Ei katteettomia lupauksia tai muutakaan kusetusta.
     
  6. fishbone

    fishbone Gearhead

    Johannes on mullekin toimittanut tuolta pikupin,kävi hakemassa paikan päältä.
     
  7. Ace66

    Ace66 3rd gear

    Cambrian Panu puuhaa mullekkin parhaillaan autoa itä-rannikolta Suomeen ja ainakin toistaiseksi vain positiivista sanottavaa.:)
     
  8. Cad62

    Cad62 1st gear

    Iivanaisen seija toimii Pohjois Carolinassa ja toimitti mulle vanhan cadillacin.yhteyden pito ja tiedon kulku toimi hienosti,suosittelen.
     
  9. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Benzboy/Seija on hyvin tuonut osia perille. Jopa välillä soitelleet omaaloitteisesti osan toimittajalle, että missä viipyy. Vaikka se ei heidän toimenkuvaan kuulunutkaan. Kun itse ostin osat. Yhteyden pito on toiminut hyvin, paitsi kunnes Gmail päätti laittaa heidän viestit roskapostiin :mad:
     
  10. MIAMIDRAGRACING

    MIAMIDRAGRACING 2nd gear

    Panu Virtanen Cambriamotors.com. Just Savannahista 2kpl Mopareita lähdössä tännepäin.
     
  11. Kalja imuri

    Kalja imuri 2nd gear

    Ääni tälle myös täältä. -56 cadillac tuli 5 viikossa, tosin 7v sitten.
     
  12. nitola

    nitola Gearhead

    Kiitos kaikille vastauksista!
     
    isalmela tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!