Autokehto (Tippgrill) kokemuksia ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja robin, 9.12.2012.

  1. robin

    robin Gearhead

    Tällainen osui silmiin http://www.youtube.com/watch?v=EPSF329yW5U

    Onko kenelläkään kokemuksia moisesta värkistä ? Ainakin torafors.com näyttäisi tuota myyvän, mahtaakohan tuota olla muualla myynnissä ? Tuolla saisi näppärästi projektin kipattua kyljelleen ja toimisi yleispätevänä kippaajana oli kyseessä mikä tahansa auto. Onhan tuo hieman hinnakas peli mutta toisaalta haukkuisi kyllä hintansakkin äkkiä takaisin kun ei tarvitsisi modata kiinnityksiä joka projektin kanssa erikseen.
     
  2. voijaggeri

    voijaggeri Gearhead

    Tommosella värkillä joskus vuonna miekka ja kirves tuli vaihdettua 78-mallin VW Golf Caddyn lattiapellit ja polttoainelinjat ja jarruputket - oli tosi kätevä käyttää yksinkin ja nurmipohjallakin toimi hyvin.
     
  3. d-lowrider

    d-lowrider Gearhead

    Laite on hyvin toimiva. Itse kopioin tuon netin kuvien perusteella. Keinahduskaaret ovat katuvalotolpan kaaret, joita painettiin prässillä vähän jyrkemmäksi.

    Tuosta on olemassa vielä tavallaan fiksumpi versio, jota näkee saksalaisilla harrastajilla. Siinä toinen kaari ei tule kuin toisesta akselin päästä kiinni. Itse päädyin tähän malliin kun pelkäsin tukevuutta.

    Minulla on siinä kiinni tällä hetkellä 60-luvun euroauto, joten jenkin kaatamisesta ei ole kokemusta.
     

Kerro tästä muillekin!