Autotalli...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja 440, 15.3.2016.

  1. 440

    440 Gearhead

  2. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    kuka näitäkin keksii..
     
  3. MudMax

    MudMax Gearhead

    Ei ollut vaikea arvata, että EU:sta tämäkin........
     
  4. NonSenCe

    NonSenCe Gearhead

    monessakohan muussa eu maassa tallit ovat säännöstelyn täyttäviä. ovatkohan romanialaiset esim koskaan kuulleetkaan energiatodistuksista..
     
  5. valpas

    valpas Gearhead

    Rakennuksen nimi ei toden näköisesti vaikuta mitään.
    Ovat olleet jo kauan suunnittelemassa kiinteistöveron perusteeksi Energiatodistusta! Siksi yrittävät kaikki sähkölämmitteiset saada papereissa energiatehottomiksi, eikä todellisella energiankulutuksella ole merkitystä.
    Rahastus on tuossakin kyseessä.
     
  6. PAZI

    PAZI Gearhead

    Aina kun kansaa kurjistetaan vedotaan eu direktiiviin..
    byrökraattipaskantärkeä huutaa vaan "ei oo meidän syy eu vaatii"..
     
  7. B68

    B68 1st gear

    Mitähän keksivät Energiatodistukseen kulutukseksi kun tallissa ei ole lämmitystä. (vaikka lämmitän diesel puhaltimella) . Tai jos jollain ei ole edes villoja seinissä mutta on papereissa autotalli??? siinä on kulutusta. Ja eihän sillä paperin kirjoittajalla ole mitään vastuuta onko kulutus oikein, vai miten se menee? Vai onko niissä todistuksissa vain joku energialuokka, on sitten energian kulutusmäärä mitä tahansa?
     
  8. raaseriruiseri

    raaseriruiseri 2nd gear

    Juurikin näin! Päätoimittaja Jan Enqvist kiteytti asian kivasti Mobilistissa (jutussa maahantuodusta vm~2000 Brasilian T2-VW:sta, se "pallokeula-VW", joka oli tuotannossa 1967-79 ja Brasiliassa vesijäähykoneisena 2006 saakka) jotenkin näin: "Kyse on kulttuurieroista. Siinä, missä kotimainen virkamies käyttää työpäivänsä löytääkseen pykälän, joka mahdollistaa kansalaisen anomuksen hylkäämisen, brittiläinen kollegansa etsii pykälän, joka mahdollistaa kansalaisen anomuksen hyväksymisen. Ja löytääkin sen aika helposti: Mahdollisuus kansallisiin poikkeuksiin."

    Näitä Brasiliassa vuoteen 2000 valmistettuja Typ2:sia kun on mm. EU-maa Englantiin tuotu - ja rekisteröity - satoja, jos ei tuhansia. Sitä ainoaa Suomeen tuotua ei saa täällä kilpiin ollenkaan, ei edes virallinen VW-maahantuoja!

    [​IMG]
     
  9. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Kulttuuriero lähtee jo nimityksestä. Virkamies on lontooksi public servant, eli julkinen palvelija
     
    raaseriruiseri tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!