autotehtaat eivät osanneet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja E.B.Ford, 23.1.2013.

  1. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

  2. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Öö...eikös kaikissa autoissa joissa on ajonhallinta järjestelmä ole periaatteessa tollanen....

    Ja vanhemmissa se istuu ratin takana....
     
  3. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Odotas, kohta ne keksii pyörän.

    Vai onkohan tossa sit jotain erikoisempaa uutta.
     
  4. Toope

    Toope 2nd gear

    Joo,hieno tsydeemi.Ois kiva piirrellä juhannuksena viivoja,ja kattoo miten liukkaustiedot päivittyy kanssa autoilijoitten ajotietokonedataan... :rotfl:
     
  5. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Suomalaiset tiedemiehet voisivat myös suunnitella sellaisen yhtä hyödyllisen ominaisuuden, että auto kertoo kuljettajalle kun sataa. Tuulilasin sadetunnistin voisi toimia sellaisen superjärjestelmän anturina ja radion kaiuttimiste kuuluisi ääni "sataa - varo" "tihkuttaa" ym. sääjärjestelmä voisi kertoa myös jos paistaa aurinko, ja aurinkolasikotelon luukku avautuisi automaattisesti. Oikein huippujärjestelmä voisi kertoa säätilan varoituksineen myös 20 kilometrin säteellä autosta - voi sitten varautua ajamaan hitaammin kun Esson risteyksessä pitää ottaa aurinkolasit pois. Näin suomalainen small talk saisi ihan uusia piirteitä, ei jää enää siihen "ompa ilmoja pitäny" "nehän lupas sadetta" -tyyppisiin löpinöihin, olisi ihan täsmä dataa kerrottavaksi
     
  6. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Todennäköisesti juurikin niin...pyörän kehityksen historian suuntahan on ollut että sen ensimmäisen nelikulmaisenpyörän seuraava kehitysversio oli kolmikulmainen...oli näet yksi tömähdys vähemmän per kierros :rotfl:

    Veikkaan vaan että niiden hassunnäköisten "puikuloiden" määrä metikösssä vain lisääntyy...ilmiöhän on ollut havaittavissa jo useamman vuoden ajan.
    Mitä uudempi "puikula" ja mitä enempi "hienouksia" sitä huonommin ne pysyy tiellä :rotfl:

    Tollot ihmettelee vaan että miten se nyt metsään päätyi, se myyjähän sanoi että tässä "puikulassa" on HÖPsit, PÖPsit ja TÖPsit, riittää vaan että painaa kaasun pohjaan ja antaa mennä...siinä matkalla voi näpytellä Vasepookkia ja Vitteriä ja lukea vielä Iltalehteä takapenkillä uudesta Super-Multi-Tupla-älykännykästä samalla "puikula" hoitaa kaiken muun...mutta kuinka se nyt voi olla tälleen hassusti katollaan täällä metsässä ? :eek:
    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    PS. Uuden ajokortin haltijalle 1 vuoden pakollinen harjoittelu vanhalla Ford Taunus 1.6:lla talvikelissä (ei kulje kovaa, eikä aina edes hiljaa ja ojaan päädyt jos mokaat vähänkin)...jos siitä selviää, niin saa lopullisen ajokortin ja luvan ajaa muullakin :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!