Avalanche tai Escalade käyttöautoksi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja impala-63, 24.10.2014.

  1. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Antakaahan kokeneemmat pientä vinkkiä tuollaisen Avalanchen (1500) tai Escaladen " ns pickupin" hankkimiseen.

    Esim. seuraavat tiedot kiinnostavat: 
    - onko 02-05 vuosimalleissa jotain tyyppivikoja tai muuta huomioitavaa? 
    - millaisilla kulutuksilla nuo menee perusajossa
    - onko kellään tietoa kuinka nuo nopeudenrajoitttimet koskevat tällaisia vehkeitä vai koskevatko ollenkaan
    - onko ne kuorma-autoja vai henkilöautoja
    - jos henkilömalleja niin paljonko mahtaisi verot olla?
    - mieluiten tietenkin kuorma-autoksi niin ei mene veroja

    Jenkeistä on vähän tullut katsottua....
     
  2. Regency

    Regency Gearhead

    Tässä ainakin Avalanchesta:
    -Tyyppivikana voi pitää ainakin sitä että lavan ja kylkien muovit haalistuu, jonkun verran mittaristossa häiriöitä.
    -Sekakulutus n.15 l
    -Mulla ainakin -04 ja ilman rajoitinta.
    -Yleensä kait kuorkkeja, vaikka painot ei ihan aina kohtaa 1500:sessa (vrt Truckmaster :odroll: )
    -hyvä peli, varsinkin jos tykkää vähän erikoisemmasta pickupista.
     
  3. impala-63

    impala-63 Double Gearhead

    Tää ei ilmeisesti enään onnistu. Olen nyt kattellut 2500 silveradoja kun noi 1500 kopat nyt ilmeisesti menee verolle.

    Kyllähän tuollainen avalanche tai escalade kelpaisi mutta jos tuo sen jostain niin verot on kyllä kohtuuttomat.
     
  4. kt9001

    kt9001 Gearhead

    Onko näistä millaisia käyttäjä (korjaaja..?) kokemuksia tarjolla?
    Ja löytyykö esim 6-8 paikkaisina?
    Ja onko näitä sekä kevytkuorma-autoina että hlövaunuina?
     
  5. ip

    ip 3rd gear

    Moro 5 vuotta ollut tollanen 1500 Avalanche osat ollut halpoja ja löytynyt us parts hyllystä ainoat osat jota joutunut vaihtaan etupyörän laakeri ja vetarin suojakumi? siinä viiden vuoden viat hieno peli vetää mutta tarttee sen rekka kortin se ainoo miinus. kulutukset siinä 15 l hujakoilla kaksivetoisena ja nelikkona 18-20 litran hujakoilla, hieno peli kaiken kaikkiaan!
     
  6. Regency

    Regency Gearhead

    Muuten ei ihmeämpiä korjauksia tarvita. Esim. mielestäni ahdettuun diesel-tekniikkaan verrattuna vapari bensakasit on huoltovapaampia . Ainakin tätä LM7 (5.3) konetta pidän hyvänä.

    Avaa tuskin löytyy niin monelle kun on erilliset penkit edessä. Meillä oli joskus lasikuitukoppa lavalla niin ehkä vois koittaa saada paikkoja sinnekin mutta väliseinän kaataminen vie normaali paikat pois pelistä.
     

Kerro tästä muillekin!