AXOD APUVA murroksen kiinnitys laatikkoon..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Hertta08, 4.3.2009.

  1. Hertta08

    Hertta08 3rd gear

    JIPIAIJEE elikkäs onko kellään tietoa paljonko saapi olla välystä sisimmäisen murroksen "kiinnityksessä" (laatikon puoleisessa ns. poski laakerissa??) laatikkoon,kun ränkkää murrosta ni välystä on aika rutosti.. nii ja montas vaihdetta ko. keksinnössä pitäisi olla kun laskujen mukaa jää kolmeen ja 80 kympin nop.motorin kierrokset n 2300 matka kulutus kypä satkulle
    ja nämä ominaisuudet omaava kuljetin on vm -90 voortti
     
  2. ford59

    ford59 1st gear

    Neljä pykälää siitä pitäisi löytyä, kierroksista päätellen kolmonen päällä maantiellä. Vetareissa ei kai ainakaan millejä saisi löysää olla ylös-alas suuntaan olla.
     
  3. Hertta08

    Hertta08 3rd gear

    nonnii toosaan on öljyt vaihdettu viikko sitte (teboil/lukoil fluid e) ja käytös sivisty huomattavasti mut 3 pykälällä mennää edellee tosin suodatin on vielä tulossa jahka kusti polkasee tänne asti .. mut mistäs rupeais taivastelemaan jos filtterin vaihto ei auta tohon nelosen ilmestymiseen? jota kyl epäilen et olis siitä kiinni kun muuten tuntuu pelaavan ok mut mistä näist helvetinperkeleistä.. tietää.
     

Kerro tästä muillekin!