B&M linelock

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja mopster, 3.5.2007.

  1. El 60

    El 60 Gearhead

    Ei oikeestaan väärinpäin vaan takapiiriin toisinpäin ku etupiiriin.
     
  2. Hai

    Hai Double Gearhead

    Riippuu mitä halutaan sillä tehdä.
    Jos halutaan poltella kumia (eikä takajarruja), laitetaan takapiiriin.
    Jos halutaan ottaa hyviä lähtöjä, laitetaan etupiiriin.
     
    Gary Grand ja Vermilion tykkäävät tästä.
  3. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    Mulla oli hurstin linjalukko ja siinä piti asentaa myös väärinpäin.
     
  4. IsoDee2

    IsoDee2 3rd gear

    Onko syynä se, että tämä B&M on vain yksisuuntainen jonka vuoksi pitää asentaa taakse toisin päin?
    Tarkoitus olisi, että ei takajarrut sulaisi.
     
  5. Catiska

    Catiska Gearhead

    Se solenoidi sulkee jarrunesteen liikkeen vain toiseen suuntaan. Vastakkaiseen suuntaan takaiskuventtiili päästää paineen läpi. Turvallisuusasia.

    Tuo kun on tarkoitettu asennettavaksi etupiiriin, jolloin venttiilin jumittuessa vikatilanteessa on kuitenkin mahdollista painaa jarrupaine solenoidin läpi etujarruille. Toki painetta et silloin saa pois, mutta saatpahan auton ainakin pysähtymään.
     
  6. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Pitäs olla luvanvarasta toimintaa näitten osto ku lukee tääl..
     
    Gary Grand tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!