BBQ hot rod run

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja dirty, 8.5.2006.

  1. dirty

    dirty 1st gear

    Oliskohan taas aika kaivaa ne vanhat rotilot radalle. Torstaina...siis helasellaisena ajellaan jo lähes perinteistä letkajenkkaa mutkaisilla asfalttiradoilla. Mitään huimaa happeningia ei ole ohjelmassa...vain hauskaa päristelyä, rentoa meininkiä ja päätöspaikalla grillausta ja rohkeimmat voivat pulahtaa vaikka uimaan....Eli mukaan ruokaa, juomaa ja hiilet, liekinheitin tms (katoksia löytyy) ... uikkarit ????
    Lähtöpaikka sama kuin viime syksyn Harvest Runilla....eli vaikka siinä klo 11 Hyrylän Shell.
    Stay tuned.
    PS voi olla että jo että lähes perinteinen hinausauto on estynyt..Laitteet iskuun!!!
     
  2. nash

    nash 3rd gear

    tullaan ehdottomasti ja tällä kertaa emme toivottavasti tarvitse sitä hinausautoa :rotfl:
     
  3. platuart

    platuart Gearhead

    Juu, ei ihan vielä... :wink:
     
  4. dirty

    dirty 1st gear

    Mitäs Platu....seppähän pajatti alustaa kovaa tahtia... Kyllähän Timppa viikossa noin yksinkertaisen laitteen :)
     
  5. nash

    nash 3rd gear

    huomasitkos muuten että tudorissa on perä laskenu. Jokos se nyt on hot rod? :rotfl: :rotfl: katsos kun jos se on hot rod tapahtuma niin eihän sitä kehtaa street rodilla tulla :poff:
     
  6. Bitch

    Bitch Gearhead

    Kehtaakos sitä tulla pussihousuvehkeellä ollenkaan :oops:
     
  7. BBC

    BBC Guest

    KILOMETREJÄ TULOO,...

    Vapun aikaan tuli jo 1000km ja nyt saatu uusi vetoakseli ruattista katkenneen tilalle, joten äitienpäivän aikaan taitaa tulla jo seuraava 1000km täyteen.

    Jos ei muuta keksi niin pitää tulla dirtyn helluntaiajelulle, eihän sinne oo kuin 350km per sivu + rallit paikanpäällä.

    AULIZ
    Hemi engines kick Your back
     
  8. dirty

    dirty 1st gear

    Siis ei helluntaina vaan helatorstaina 25.5 joka on muuten Urpon päivä...Bitchin shoeboxhan on souped up ja rodaakkonen ajatuksissa, eli mitäs sitä ujostelemaan.....
     
  9. nash

    nash 3rd gear

    eli jos toi ei sit oo rodi ajo niin paikalle voi tulla millä vaan vai?
     
  10. dirty

    dirty 1st gear

    Joku raja se on kerjätessäkin...eiköhän tässäkin...pääasia on ettei pipo kiristä....ja että lääkkeet on nautittu.
     
  11. Bitch

    Bitch Gearhead

    Taidanpa sitten jättää väliin, kun mulla ei ole lääkitys kohdallaan :D
     
  12. nash

    nash 3rd gear

    taitaa mullakin jäädä väliin kun tuntuu tuo pipo kiristävän :rotfl:
     
  13. platuart

    platuart Gearhead

    No mutta hei!
    Lähtiessä Starttipaikalta pari mäyräkoiraa lääkitykseksi ja Janilta isompaa kokoa oleva SoCal-pipo niin elämä hymyilee jälleen ja kaikilla on mukavaa :wink:
     
  14. nash

    nash 3rd gear

    lupaatko sä sit olla mun kuski vai? mä sit varaan apparin paikan. Lupaatkos ottaa kuvia mun "hot rodista"? :rotfl:
     
  15. nash

    nash 3rd gear

    nyt rupee jo näyttää vähän siltä, että multa jää rodi ajot väliin :mad: :mad:
     
  16. platuart

    platuart Gearhead

    No mitä sää Nash nytte... :eek:

    Kyl mä sun hot rottias kuvaan 8)
     
  17. nash

    nash 3rd gear

    mun auto ei ihan selvästi tykkää musta kun ei suostu toimimaan, kokoajan tulee jotain vikaa :cry:
     
  18. platuart

    platuart Gearhead

    Sillä vanhalla Hopalla on varmaan vierotusoireita ja kauhia ikävä... :cry:

    Ota Nande kyytiin! :rotfl:
     
  19. nash

    nash 3rd gear

    no eipäs nyt ruveta kettuilemaan :soosoo: :poff:
     
  20. dirty

    dirty 1st gear

    Vielä pari päivää aikaa säätää sytkä kohdalleen, heittää motti nokalle, maalata auto jne... Huhut kertovat että hot roteja saapuu jälleen sankoin joukoin läheltä ja kaukaa...Sateetkin väistyvät sopivasti....
     

Kerro tästä muillekin!