Bel Airit & Impalat harvassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Yogi, 27.7.2005.

  1. jart$u

    jart$u Gearhead

  2. pirnes

    pirnes 3rd gear

    impala -65-66 coupeen tarvittas katto, jos joltakulta löytyy katto tai tietoa mistä löytys, ilmotusta tännepäin kiitos!
     
  3. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Ai sä hait vanhat kilvet takas, hieno homma!
     
  4. Tero59

    Tero59 3rd gear

  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Ylläri ylläri huomattu täälläkin mitä vinyylin alta löysit. Sana pistetty eteenpäin täältä. Kärsivällissyyttä poika kärsivällisyyttä. Ei noi egjät kasva puussa täällä, mutta kyllä se löytyy..
     
  6. B 50

    B 50 Gearhead

    Joo, menee 7:lla noi katsastusajat vähän fiksummin. Pikku riskillä joka toinen vuosi. Katsastusajan(kilpien) valintaa helpotti kummasti kun tossa on ollu 8:t eri kilvet. :wink:
     
  7. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

  8. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Sen verran hieno viininpunanen yksilö ja vielä oikeenlaisella keulalla nettiautossa että piti jo alkaa vaihtokauppoja ehottelemaan.. :wink: Onkohan tuossa 327 koneessa kuin hyvin virityspotentiaalia jäljellä jos siinä 300 on vakiona? Semmosin kohtuukustannuksin.
     
  9. janiluo

    janiluo Gearhead

  10. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Tota patinavankkuria on tullut kuolattua muutamaan otteeseen, harmi kun ei ole paikkaa, eikä taitaisi kyllä löytyä tarpeeksi taitoakaan tuon kunnostamiseen. Hieno. 8)
     
  11. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Joo kyllä kelpais... Tosin tätä kehotusta en taitais noudattaa.

    ,,, Autoon kannattaisi laittaa isot UUDET kromivanteet niin se olisi piste IIIIIIIIIII:n päälle tälle erikoiselle autolle.
     
  12. T5

    T5 Gearhead

    Omassa -61 Bel Airissa on lämpömittari viisarimallinen. Auton mukana tuli toinen kojelauta, josta meinasin ottaa mittarin rikkoutuneen tilalle. Tuo toinen mittari oli kuitenkin ns. idiot lights-mallinen mittari, eli siinä oli cold ja hot-valot.
    Kumman mallinen mittari tuossa Bel Airissa pitäisi olla? Anturi on ainakin viisarimallisen.

    ps. Jos jollain on myydä lämpömittari, voi paiskata yksityisviestillä.
     
  13. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    -62 Bel Airissa valoilla. Impalassa nähtävästi viisarilla.
     
  14. jart$u

    jart$u Gearhead

    -61 viisarilla.
    -62 valoilla.
     
  15. drucer

    drucer 1st gear

  16. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

    Saisko vinkkiä / faktaa 58 chevyn alipaine pyyhkijöistä? Lähinnä letkuista, "moottorille" tulee 2 letkua, joihin alipaine, mutta mites se kolmas? tällä hetkellä roikkuu tyhjänä. Eli ongelmana on toimimattomat pyyhkijät, yritys on kova, mutta käsin on avitettava. "moottori" ollu osina ja rasvan kans kasattu, ilman pyyhkijöitä pelaa hienosti, mutta sulka saati kaks kiinni, niin nousee hetken ja se oli siinä?
     
  17. T5

    T5 Gearhead

    Onko -61 sedanin ja hardtopin ovissa eroja? Lähinnä kiinnostaa se, että myynnissä on 4dr sedanin door edge guardit ja myyntitekstissä ilmoitetaan niiden käyvän ainoastaan sedaniin ja station wagoniin. Omasta autosta (4dr ht) puuttuisi 2kpl noita, joten tuosta ne saisi sopivasti. Mitä kuvia netistä yritin tiirailla, ei silmään ainakaan osunut mitään suurempia eroja, miksei nuo kävisi myös hardtoppiin
     
  18. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Veikkaisin vahvasti että ovien muoto noilta osin on sama, ihan satavarma en ole.
    Hitto kun olisin lukenut tämän aamulla, päivällä oli parkissa Sappeella vierekkäin meidän 4d sedan ja eräs 4dht ja olis voinut siinä vertailla... :odroll:
     
  19. jart$u

    jart$u Gearhead

    en mä mitään noin vanhoista autoista ymmärrä, mutta -62 oli saatavilla vain 2d (988426) ja 4d (988427) d.e.g.:it. eli -61 ovet samanlaiset, osta pois vaan.
     
  20. zeizei

    zeizei Gearhead

    Tähän Impala-aiheeseen liittyen: Mihin ovat kadonneet kaikki suoran kuutoskoneen apuraudat sun muut heebelit kun näihin autoihin on vaihdettu kasikoneita? Mulla on yksi tällaisen swapin uhri (tehty joskus 70-luvun lopulla) ja nyt kun täysrempattu kutonen on uudelleen löytänyt tiensä konehuoneeseen, näyttää siltä että kaikki apulaitteisiin liittyvät kiinnitysraudat, prikat, ilmanputsarit ja vivustot ovat vaikeasti löydettäviä. Heitetty varmaan roskiin... Kaasuvivustot, moottorinkiinnikkeet (niitäkään perkeleitä ei kokonaan löytynyt edes Classic Industriesiltä) ja pakosarjan pinnapulttien prikat olen jo itse väsännyt GM shop manuaalia matkien. Nyt pitäisi vielä kiinnittää ohjaustehostimen pumppu koneeseen: eli´64 Impala kaipaa kuutosmoottoriinsa ohjaustehostimen pumpun kiinnitysrautoja, eli sitä mikä kiinnittyy koneeseen ja sitä joka yhdistyy laturin kiinnikkeeseen. Tuntuu olevan yksi maailman vaikeimmin löydettävistä osista...Kai nyt jossakin 60-luvun letukassa on alunperinkinkin ollut 6-kone+ohjaustehostin?
    Ite joudun nämäkin kuitenkin tekemään, vai löytyisiko apua?
     

Kerro tästä muillekin!