Bel Airit & Impalat harvassa?

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Yogi, 27.7.2005.

  1. budweiser

    budweiser Gearhead

    Tarviiko joku ’65 Impalan orkkista 283 /175 hp. konetta? Semmonen rojottaa nurkissa, ajosta seisomaan jäänyt.
     
  2. Bob1972

    Bob1972 1st gear

    Myynnissä orkkis 64 Impalan jäähdyttäjä. Täytin vedellä, ei vuotanut. Fender skirtit kiinnikkeineen ja ruostevapaa kuskin ovi löytyy myös samaiseen 2 d ht Jos kiinnostusta saa tarjota 040860 5273.
     
  3. zuinula

    zuinula Gearhead

    Laitoin yv
     
  4. Bowtie

    Bowtie Gearhead

    Kellään ´63 Impalan lämmityslaitteen vipu/säädinhässäkkää ylimääräisenä, ehjää. Meidän autossa joku ilmeisesti murjonut koko asennelmaa kun on aivan potkurilla...
     
  5. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Tartteisin ehjän perämurikan X-runkoseen... 3.08 tai 3.36 välitys. Taitaa olla toiveajattelua, et sellasta olis kellään.
     
  6. rodhot

    rodhot Gearhead

    Onhan näitä,mutta harva näistä haluaa luopua. Chevy II 62-64 löytyy sama murikka
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  7. impala-63

    impala-63 Gearhead

    Eikös classic chevyssä ole kanssa sama perä. Minun pitäisi löytää lukkoperä esim. 10bolt omaan - 62 impalaan niin voisin orkkis perästä luopua.
     
  8. jart$u

    jart$u Gearhead

    Juu sopii paikkaansa, mutta siinä ne yhtäläisyydet sitten olikin. Hepposempi kuori ja pienemmät laakerit.


    Edit. -64 tais olla jo taaksepäinpurettava 8.2"
     
    Muokattu: 18.2.2020
    Jummijammi tykkää tästä.
  9. rodhot

    rodhot Gearhead

    Erottaako kuoret ulkoisesti?
     
  10. jart$u

    jart$u Gearhead

    juu varsinkin vierekkäin. Kakkosen kuori on ohuempaa valua, olemus luihumpi.
     
  11. rodhot

    rodhot Gearhead

    Ok, pitää vertailla.
     
  12. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Ei oo, kyllä se on sama 55P 8.4" lautasella.
     
  13. jart$u

    jart$u Gearhead

    Esimerkiksi vaikka Pinionin sisempi lakru Hyatt hm 88649 (GM# 7451203) sopivuus chevy/nova 1962-63.
    En tiedä sitten, olisko -64 laakereiden osalta 1 year only,epäilen.

    Jos luit tarkkaavaisena aiemman viestini, keskustelimme rodhotin kanssa chevyII:sen murikasta.
     
  14. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    En lukenut NIIN tarkkaavaisena.
     
  15. Seevu

    Seevu Gearhead

    No viime kesänä vaihdoin 3.36 tilalle 3.55 ja lukon. Harvempi ehjä murikka on tallessa. Kuuskolmosesta. Pistä Jussi vaikka viestiä.
     
  16. Linttaromu

    Linttaromu 1st gear

    Multa saattas löytyä tuo hässäkkä.
     
  17. Robot Riot

    Robot Riot Gearhead

    Otsikkoon viitaten, ei harvassa, mutta ei lisääntymäänkään päin.
    Viimeinen Impala valmistui Detroitista pari päivää sitten.
    Pitkä oli historia vuodesta -58.
    Muutaman muunkin merkin/mallin valmistus lopetetaan siellä ja kokoonpanolinjoja aletaan muuttamaan isolla rahalla sähköautoja valmistavaksi tehtaaksi.

    https://www.caranddriver.com/news/a31153803/chevy-impala-end-production/

    Amerikan reissulla oli 10th generation 3.6l 305hv alla.
    Erittäin mukava ja tarpeeksi tehokas auto.
     
  18. miguelo

    miguelo Gearhead

    Myöskin Tekniikan Maailma uutisoi eilen illalla tämän asian:

    https://tekniikanmaailma.fi/yksi-ai...loissa-ja-moni-muukin-kilpailija-on-kuopattu/
     
  19. jart$u

    jart$u Gearhead

    Ei ole ensimmäinen kerta ku impalan valmistukseen tulee tauko.
     
  20. aamake

    aamake 1st gear

    Olis kysymys levyjarruswappiin liittyen..auto-65 impala ja rummut saa siirtyä keulasta levyjen tieltä.samalla 2"droppinavat tulee ja 2piiriseksi järjestelmä. CCP on merkki ja pitäis olla ns bolt on.noniin ja itse asiaan, rosyyrissä luki jotta "these kits may require modification to original steering arms" eli onko jollain viisaammalla tietoa että mitä tuolle täytyy tehdä?
     
    Pumba ja 63S88 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!