Onko kellään jäänyt ’65-70 2D kynnyslistoja? Sitten olisi jouten seuraavat kalikat: - ’65-70 kromatut etujarrurummut, kromi hieno, sisältäkin ok 120€ - ’65/’66 orkkis jarrutehostaja , toimivana joskus purettu 50€ - ’65 Impala hanskalokeron kansi merkillä ja listalla mutta lukko puuttuu. Väri musta 30€ - ’65-70 uusi takakontin keskimmäinen korjauspala 90€ - ’65-70 uusi oikean puolen trunk floor under brace, mikä lieneekään Suomeksi.. 50€ - ’65-70 lämppärinkotelo 20€ - ’65-68 vasemman tuuletusikkunan ulkopuolen rosterinen alalista 10€ - ’65-> etukallistuksen vakaaja 20€ Laita yv
Onko teillä levyjarrullisen pääsylinteri? Tarvinneeko polkimen puolelle tehdä modailuja kun laittaa tehostimen?
Mulla tais olla tämmöinen. Ei vaadi modauksia. https://www.ebay.com/itm/1958-1964-...ake-Booster-Master-Cylinder-Kit-/312846121506
Kyllähän se tieten turvallisuutta tuo jos 2piiriseksi muuttaa tuon järjestelmän, tuli tuossa hauska juttu mieleen toissakesältä tai no ei se sillon hauskalta tuntunu.. No asiaan,just olin oman impalan ostanu ja kylällä lenkkiä tieten heitin ja ajelin vikoja ulos.. no liikennevaloihin pysähdyin ja vasemmalle aloin kääntymään,normaalisti kaasua painoin niin kappas kun poljin oikeen imaisi ittensä pohjaan,no naama punasena painoin jarrupoljinta ja eihän se auttanu ku mennä suoraan toinen takarengas sutien oikealla olevan auton eteen eli jos tuossa olis sattunu että jarruputki/letku ois hajonnu niin...No vika oli vasen moottorikumi paskana,moottori pääsi nousemaan ja jumitti kaasuvivun nalkkiin.
Jääny takaisinkutsu suorittamatta. Noiden ominaisuushan tuo oli 60-luvulla, että kun kumi petti, kone tipahti ja jumi kaasuvivuston. Pahimmillaan se alas tippunut kone särki vielä jarruputken etupalkin päältä. Se olikin sitten siinä. Mun muistikuvan mukaan niille oli (jenkeissä) joku takaisinkutsu, mutta en sitten tiedä mitä ne siitä muutti.
Mulla on ollut useammassakin räpeltämättömässä 60-luvun GM:ssä vaijeri koneen ja rungon kiinnikkeiden välissä varmistamassa vulkanoinnin ratkeamisen. Kaikki olleet samanlaisia ja oikeasti vanhoja orkkiksen näköisiä, joten lieneekö tehtaiden ratkaisu ongelmaan ja takaisin kutsuissa laitettu paikoilleen..?
Ei se kone sieltä kyllä mihinkään pääse tippumaan vaikka kaikki kumit ois rikki vaan kone kääntyy kuskinpuolelta ylöspäin ja samalla jumittaa sen vivuston pohjaan yleensä.
Juu, tuotakin ne sille antaa. Tossa Kanadalaisen korikilvessä ei oo ku toi S niin piti vielä varmistella.