Bensapumppu?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kime2, 28.1.2019.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Rahtihinta vaihtelee myös merkin mukaan. Olettaisin, että esim vakioiskarit on samankokoiset samassa autossa joka merkillä. Vaan rokissa voi postikuluissa olla eroa jopa puolet. Esim ac delcon ilmaiskareissa 50€ rahti ja monroella 25€. Tuotteet aikalailla saman hintaiset muuten.
     
  2. xarper

    xarper Gearhead

    Ja siis mun mielestä jos auto oikeesti tarttee tommosia pumppujakin ni ei se pumpun meteli voi enää siinä kuulua jos auto on käynnissä, ei ainaskaan tuolta konehuoneen puolelta kuule sitä ollenkaan.
     
  3. Inlinee

    Inlinee Gearhead

    Mennee hätävarjelun liiottelun puolelle, mut mulla on P4601HP, tankin ja takapuskurin välissä työntämässä. 100gph / 9.5-16psi. Syystä että jotku jenkit on kirjottanu et varsinkin jos on pitkät bensalinjat, se P4600 50gph / 4.5psi ei välttämättä jaksa tuottaa tuota luvattua painetta, joten ite funtsin niin että asensin paluulinjan ja polttoainepaineen säätimen. Ainakin piisaa jos joskus innostuu enempikin virittämään. Hinta on ainakin Carterina sama käytännössä molemmille malleille, Spectreistä en tiiä kun aikoinaan ostaessa tienny et nuita samoja muutkin tekee. Ja syy siis oli tuolle vain se että rahallisesti eroa ei käytännössä ollut yhtään, se paluulinjan putki ei montaa euroa maksanu extraa paineensäätimen kera.
     
    Muokattu: 12.2.2019
  4. Diktaattori

    Diktaattori 2nd gear

    Mulla on tankin etupuolella tankin tasolla. Ei paluulinjasta haittaa olis kyllä bensanpaine on lämpösenä hieman vähemmän ku kylmänä. Itsellä ei mitään regua ole siinä. Konehuoneeseen en välttämättä laittas kyllä imemään.
     
  5. Tässä on sen verran hieno leikkauskuva Facetin Red Topista. Eli eiköhän kiinan kopio ole aika tarkkaan tämmöinen:

    [​IMG]
     
  6. xarper

    xarper Gearhead

    Eihän se sinne konehuoneeseen "kuulu" mutta hyvin tuntuu toimivan silti ton E85 kanssa, ja ei nyt oo kallis kokeilu sen suhteen että miten se siellä kestää ja miten ton E85 kanssa myös.
     
    Diktaattori tykkää tästä.
  7. Pari niin komeeta Bendix-mainosta, että en voi itselleni mitään:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Juueitaas ja Jussi289 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!