Betty Boop faneille

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Oulun Seudun Harrasteajoneuvokerho ry', aloittaja rambleramerican, 6.12.2006.

  1. rambleramerican

    rambleramerican 1st gear

    Joo tällä ois tarkoitus ruveta myymää betty boop kamaa joskus hamas tulevaisuudes iha leipätyökseen,mutta kotisivuillani www.bettyboop.name on jo nyt for sale-sivu josta löytyy jo jotain pientäkivaa.. ja jos ettii jotain tiettyä juttua nii voi säpööni heittää toivomuksen ni tiiä vaik saattaisin sellaisen tuotteen löytää ja hommata myyntiin. ;)
     
  2. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    Täällä ainakin yksi Betty fani!!!

    Ja sellaisia kuin Betty lattiamattoja autoon olen hakenut jo jonkin aikaa, tiedän että niille olis muutoinkin kiinnostusta, täällä mm.annie mopar etsii samoja myös :)


    Ihanat betty sivut sulla :)
     
  3. rambleramerican

    rambleramerican 1st gear

    hmmm..miepä tsekkaa mattotilanteen.. omaanki biiliin oon semmosia suunnitellut..
     
  4. anttijakku

    anttijakku 1st gear

    löytyskö pientä petty aiheista kello? jonka vois asentaa valianttiin keski konsuliin tai vaikka koje laudalle ja mullakin vois olla kiinnostusta nuista lattia matoista.

    Onko muuten tuttu tuo hervan poku tuolla hevoskuvien parissa? olen nimittäin itse värkänny sen kans varsana kun on enon kasvattama varsa, sitten se myi sen johonkin.
     
  5. rambleramerican

    rambleramerican 1st gear

    on tuttu hervan poku,se oli 4v varsa ku kävin siin tallilla reenaamas sitä tammavarsaa candra chauncheytä..sit pokun osti mun kamu ja se ruunas sen,piti hetken ja sit se meni äimiskälle tuntipolleks..
    Betty mattoja ois saatavil vaan kalliita perkuleet ovat.koitan saaha nyt tukku-alennusta..joitain kellojakin on tiios..iha semmosii auton mittaristoo kuuluvia kelloja.. ilmoittelen ku asia selviää..
     
  6. rambleramerican

    rambleramerican 1st gear

    Joopasen joo eivät nämät mattokauppiaat halua lähettää tavaraansa tänne jääkarhujen maahan..samoten mittaristo-kello-heppu.
     
  7. CandyBee

    CandyBee Gearhead


    :( pitää leather heavenin jengiä kurmuuttaa josko he sais uudelleen mattoja myyntiin, ilmeisesti ainakin sieltä on näitä aiemmin saanut.
    Paljon Betty tavaraa myös osoitteessa

    www.kukunor.com
     
  8. rambleramerican

    rambleramerican 1st gear

    ukkelini on töis leatheril ja ittekki siel harva se päivä käyn kun tääl somerol asustellaa..betty-mattoset on loppu eikä niit oo saatavil nyt lisää sinnekkää.. =(
     
  9. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    pitänee kysellä josko sitten jenkeistä noita sais, ja pistäis kaverin ostamaan, lahjana kun tulee niin ei luulis tullinkaan puuttuvan :)
     
  10. rambleramerican

    rambleramerican 1st gear

    nimenomaan jenkeistä eivät suomee halua lähettää niit..
    paljo on jäänyt tavaraa tilaamati sen takkii
    ja kun paketille tulee painoa niin rahit on jo n.30 eskoo yks mattopari eteen ja tulli iskee kyntensä välittömästi.
     
  11. rambleramerican

    rambleramerican 1st gear

    no nii nyt ois kaupan yksi betty-rannekello
    ja kohta tulee 5 kpl lounasboxseja eli niit peltisii kunnon lounaslaatikoit myyntiin.. sit löytyis betty lippis ja niitäki on lisää tulos seka avaimenperiä useammanlainen,hiirimattoa ym..
     
  12. rambleramerican

    rambleramerican 1st gear

    onkos hiukan söpöjä..

    <http://riemun.huuto.net/auctionimages/a/f0/b86fdda1baaa8b19096d411516d1a-orig.jpg>
     

Kerro tästä muillekin!