Blacklist

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Bee-One-Power-Gear, 25.5.2014.

1. GBS

GBS 2nd gear

Ajetaanko nyt sit BL tuolla vai Ei?

2. Hegemon

Hegemon 2nd gear

Ajetaan. Kuskeilta asiaa kyseltiin ja suurin osa vai peräti kaikki haluavat ajaa tuolla.

TimeMachine69 tykkää tästä.
  3. Whitey

Whitey 1st gear

Vedetäänkö Motoparkissa allasta? Jos vedetään, niin mukana :cool:

4. Hegemon

Hegemon 2nd gear

Juu haiallas vedetään myös

vennuT tykkää tästä.
  5. TimeMachine69

TimeMachine69 2nd gear

Time Machine Corvette tiimi ja Toni Nurmisen tiimi hoitaa RaceMaster hommat Motoparkissa. Ajajakokous Tonin teltalla 10:15 ja arvotaan haialtaan parit. Älkää hait myöhästykö ettette jää rannalle polskimaan. Käydään voimassa olevat haasteet myös läpi.

Tonilla on 4D Dart laskuvarjolla ja meillä on ao. Vette. Laitamme autot sinne vierekkäin. Suunnatkaa siis sinne.
    Jos Racemaster ei ole paikalla kuljettajat merkkaavat itse kaikki haasteet narulla Tonin teltassa roikkuvaan haastevihkoon / "paperiin". Ajon jälkeen sinne kuitataan kumpi voitti.

Vihkoon myös selvin kirjaimin kuskin koko nimi ja autonne merkki, malli ja vuosimalli. Nuo auton tiedot jotta saadaan jonkinmoinen raportti väsättyä. Itse asiassa kuskit voisivat toimittaa minulle myös yhteystietonsa jos tulee kysyttävää vaikkapa raportin kirjoittamisen aikaan.

Ottakaa auton alle joku matto, Motoparkissa taidetaan sellainen vaatia, muut säännöt Fyyran sivuilla.

Meillä on huomenna loistava sää tiedossa, kaikki mukaan kannustamaan, talvella ei ajeta. Onnea kilpailijoille, olkoon voima kanssanne!

LahtisenPete, Hegemon ja dart75blower tykkäävät tästä.
  6. dart75blower

dart75blower 1st gear

Meidän tiimin tunnistaa puseroista joissa selässä auton kuva ja Kukkila Garage teksti.
    Tuossa näkyy teltta osittain ja auto jonka varmaan moni tunnistaa, missä on vihko jos racemasterit eivät ole paikalla.

4D Dart

LahtisenPete, three hundred ja TimeMachine69 tykkäävät tästä.
  7. JK311

JK311 1st gear

Kaiponen haastaa edellä olevien lähdön häviäjän .

three hundred ja dart75blower tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!