Blazer -83 k5 takaluukku

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Lavakulkine, 7.5.2023.

  1. Lavakulkine

    Lavakulkine 3rd gear

    Mulla olis rakenteilla tollanen blazeri ja takaluukku on niin pahasti mädäntynyt ettei oikein riitä into sen tekohengitykseen. Eli kysymys olis että minkälaisia vaihtoehtoja olis sen korvaamiseen? Minkälainen viritys menee läpi katsastuksesta? Pickupissahan käy pelkkä verkko luukun tilalle mutta maasturissa ei liene sama toimia?
     
  2. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    No tommosen tein ja kelpaa leimalle.

    [​IMG]

    Verkko vois olla vähän huono ilmanvaihdon kannalta, tulee käryt sisään jos ajelis ikkuna auki mut en mä tiedä haittaisko se silti leimalla.
     
  3. Lavakulkine

    Lavakulkine 3rd gear

    Ai hitto, ompas hieno! Mun pajalta tuskin yhtä hienoa valmistuu mutta ny on vähä osviittaa että mielikuvitustakin saa käyttää…
    Ja juu, kyllä se veti pakokaasut sisään ku ennen ajeli takalasi auki…en sitte tiä auttaisko jos koittais taivutella putket tuleen sivuilta…
     
  4. onoff road

    onoff road 2nd gear

    Mulla olisi ylimääräisenä takaluukun+lasin korvaava uusi lasikuituinen luukku.
    Laittele viestiä jos kiinnostaa.
     
  5. Lavakulkine

    Lavakulkine 3rd gear

    Juu, pistin yksityisviestin… laita sinne hyvä tarjous…
     
  6. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Kiitti, on tossa vähän mielikuvitusta ollut pelissä joo. :D
     
  7. Lavakulkine

    Lavakulkine 3rd gear

    Laitoin yyveellä numeroni, rimpauta tai laita viestiä jos haluut vääntää kauppaa siitä peräluukusta…
     

Kerro tästä muillekin!