Blazer -92 ilmastointi pätkii?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja 440 SIX PACK, 27.4.2013.

  1. 440 SIX PACK

    440 SIX PACK Gearhead

    Eli-92 Blazein ilmastointi kompura pyörii 15 huilaa 30 sekuntia toinen putki kylmenee ja toinen viilenee myös mutta on selkeesti lämpimänpi sisälle pukkaa jonkin verran viileetä mutta ei varsinaisesti kylmää, voiko vika olla vanhassa huuurtumisen esto anturissa vai liijan vähän kylmä ainetta.
     
  2. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Ko mallissa ei jäätymissuojaa, vajaa kylmäaineistaan tai sit toimii oikein jos olet näillä keleillä ulkona kokeillut.

    Painekytkin hoitaa KO mallissa kompuran pätkimisen.
     
  3. Kossu44

    Kossu44 Gearhead

    Itellä teki -89 Vanissa samaa, paine kytkimen liitin löysä ja hapettunu. Pääsi heilumaan ni teki ajoittaista pätkimistä.
     
  4. 440 SIX PACK

    440 SIX PACK Gearhead

    Laitatin turauksen R-12 lisää niin johan lakkas pätkimästä tosin sitä en tiedä onko siellä nyt liikaa vai edelleen liijan vähän, ei tuo niin kylmää puhalla kun aspeni pukkaa sisään aspenissa toinen kompuran puki liki jäässä ja toinen kuuma chevyssä kyllä toinen putki ihan jääkylmä mut toinen vain himpun lämmennyt et en tiijjä onko tuo kompura vähän väsynyt mittareiden mukaan kylmä mies sitä katseli ja oli sitä mieltä et kyllä kompura vielä olisi iskussa, tiedä näistä kesä näyttää miten jaksaa pitää kylmänä ohjaamon.
     
  5. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Noihin autojen ilmastointeihin kylmäaine laitetaan grammamäärän mukaan, eli jos vaan pullosta suhautettu vähän lisää niin ei voi tietää paljonko sitä siellä on.

    Esim gm:n tuotteet kun se painekytkin hoitaa kompuran työjaksotuksen niin edes imupaineista ei tiedä oikeaa määrää.
    Korkeapainepuolen paine kun taas vaihtelee niin lämpötilan kuin lauhtumisen mukaan. (Kuinka jäähdytin puhallin toimii, kuinka kuuma kone on, ym.)

    Mut jos laite ole tukossa ja lauhtuu sekä kompura toimii vielä kunnolla (ainemäärä oikea) niin kyllä Blazerin pitäs kylmää pukata . ;)
     

Kerro tästä muillekin!