Blazerin korotus etenee..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja lucifer74, 3.7.2004.

  1. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Jep, tuli heitettyä noi Punkan takomat fleetsiden pakat taakse, ja korotusta tais tulla yli 4" kun Racers Placesta haetut 4" korotukselle tarkoitetut iskarit joutui vetään täysin ulos et sai paikalleen..

    Ulosjoustoa ei siis ole kuin sentti tai kaks. Rajoittimet tarvii laitella, maastoon tolla ei mennä eli kait se siitä kun pakat asettuu..

    Mut toi asento.. Tulee ihan teinikorollat mieleen.

    Onko kukaan kokeillu noita alumiinisia 3" korotuspaloja etuakselin ja etupakkojen välissä?

    Toinen vaihtoehto olis laittaa pitemmät riipukkeet ja vanhat takapakat eteen mutta mutta, pituus eroa 119 -> 125 ja käyryydessä 8".

    Kokemuksia / vinkkejä kaivataan.
     
  2. JanneB

    JanneB Gearhead

    Palojen pistämistä etuakselin ja pakan väliin ei suositella. Itellä on Blazerin takapakka edessä. Etukiinnikettä pystyy suht helposti siirtää bauttiarallaa 4 tuumaa eteenpäin jolloin etuakseli siirtyy 2 tuumaa eteenpäin ja näin mahtuu isot pyörät helpommin kääntymään ja joustamaan. Ja noilla pakoilla jousitus todella toimii. Riipuke pitää olla vähän pidempi kuin alkuperäinen, muuten norra osuu runkoon sisäänjoustossa. Iskarin kiinnityksen joutuu todennäköisesti muuttamaan ja jarruletkulle joutuu tekee jotain. Korotusta saa 4-5 tuumaa painosta riippuen ja siitä jättääkö pakkaan sen apulehden. Koitin ensin ilman apulehteä mutta ei jaksanut kantaa isolohkoa ja vinssiä keulilla. Niin ja sitten vähän vaikeampi juttu: yllä lueteltu melkein vaati sen poikittaisohjauksen.
     
  3. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Eikö orggis simpukkaa saa modattuu?

    Miksei noita paloja suositella?
    Vaikuttaa ohjaukseen vai pelätään et murenee kesken ajon?

    Mites toi etukiinnityksen siirto konttorilla? Tykkää/inhooko katastusäijä?

    Jos tekis vaan uudet takariipukkeet jotka olis pidemmät kuin alkup niin mahtaisko onnistua?

    Koneena 350 ilman keulapainoja eli takapakan apujousen voinee jättää pois?

    Eikös tollasesta erillisjousitetun scottarin simpukasta saa ton keskiohjauksen rakenneltuu?

    Tosta etujousituksen etukiinnikkeen siirrosta, että riittääkö vakio etukardaani ko. operaatiòn jälkeen?

    Noita takajousia muokatessa yoke (olen ymmärtänyt et yokella tarkoitetaan sitä pätkää jossa poorit ja joka on eturistikon etuosa ja menee lootan hännän sisään) tuli n.4cm ulos lootasta elikäs rajalla liikutaan siinäkin. Lootaan jäi vielä 4cm mut riittääkö se?

    Mites toi keskiohjaus muuten hyväksytään konttorilla?

    Jos sulla on tollanen keskiohjaus niin voisko ottaa mallia (=tulla tsekkaan)? Pistä vaikka yv:tä..

    -Korkeella mentävä, maksaa mitä maksaa!-

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: lucifer74 2004-07-04 02:45 ]</font>
     
  4. lucifer74

    lucifer74 Gearhead

    Huoh.

    Eipä etene enää, saas nähdä jaksaako tolla teiniblazeril lähtee forssaan..
     

Kerro tästä muillekin!