Buick dynaflow parkkilukon pitokyky

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja PetriN, 29.4.2021.

  1. PetriN

    PetriN 3rd gear

    Onko Buickin dynaflow parkkilukon pitokyky "rautainen", vai onko ominaisuus se, että kynttä painava jousi antaa periksi kunnon mäessä.?
    Olen säätänyt lootan sisältä vivuista liikkeet niin, että varmasti liikkuu pohjaan saakka, sekä hampaat ja kynsi ovat ehjiä, mutta ei silti pidä kunnon mäessä. Kyseessä 1953 Special.
    Miten nämä ovat pitäneet uutena, että onkohan tarkoituksella vähän joustava, ettei mene rikki, kun joku liikkeessä sen kuitenkin päälle laittaa.
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Toisissa näköjään pitää (Vesan -57) ja toisissa ei (TH:n -57). Vesalta vois kysyä, sen kun pitäis just alkaa tekemään omaa laatikkoaan, yhdistämällä parista laatikosta osia, ainakin on painostettu tekemään, laatikko ollu irti jo loppukesästä, kun sen auto hyytyi Pohjaan ja hain sen trailerilla sieltä pois... Kuulema ollu muuta puuhaa ja laatikon rakennnustallissa ollu kylmä (autokatos)...
     
  3. Naketti

    Naketti 2nd gear

    Mulla pitää '56 ihan hyvin rinteessäkin.
     
  4. joeCam

    joeCam 1st gear

    Hyvin on 58 pitänyt... park pedali pohjaan silti
     

Kerro tästä muillekin!